2012/03/27

♠ Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

Vähän aikaa sit mulle tuli sellanen fiilis, et haluun olla tästä lähin oikeesti onnellinen, toteuttaa mun unelmia ja olla välittämättä huonoista päivistä ja asioista. Tän inspiraation myötä päätin sit perustaa kans blogin, jonne pääsen purkaa tätä mun intoo ja kaikenmaailman fiiliksiä. Vaikka oonkin yleensä suht pirtee ihminen, en silti väitä et pystyisin pitää tän blogin jotenkin super-elämänilosena päivästä toiseen. Kirjottelen tänne täysin fiilispohjalta ja tää myös tarkottaa sitä, että välillä saattaa tulla vähä surullisiiki postauksii, vaikka ne ihan varmasti aika vähissä onkin.
Nyt täs ekas postaukses kerron parin kuvan kera, et mistä kaikesta aattelin tänne sit kirjotella c:


Kesä. Kesä nyt ennen kaikkea tuo mulle sen loistavan fiiliksen, mikä tän koko blogin perustamisen ja muun inspiraation pohjalla alunperin onkin. Oon aika varma et fiilistelen täällä kesän alkua ja aurinkoisia kelejä, myöhemmin myös mahdollisesti jotain ihania kesävaatteita kunhan niitä saa hankittua. c:


Keikat. Rakastan keikoilla käymistä eikä mikään voita sitä ihanaa fiilistä mikä siellä on! Kuuntelen musiikkia aikalailla laidasta laitaan, ja välillä käyn jopa bändien keikoilla, joita en oo ees koskaan kuunnellut :-D Tällä hetkellä seuraava keikka, mihin oon menossa on Haloo Helsingin keikka Lutakossa 7.4., kun kerta lupasinkin sinne mennä kaverin kans c:


Elämänmuutokset. Viitisen kuukautta sitten rakastuin tohon ylempään kuvaan ja päätin sisustaa mun huoneen samantyyppiseks. Toi kuva tottakai on sellane tumblr-weheartit-unelmakuva, joka mun pieneen huoneeseen toteutettuna näyttää aivan järkyttävältä. Koska seinällä roikkuu nyt tylsät jouluvalot, satoja we♥it:sta tulostettuja kuvia sekä your smile lights up my world -teksti, johon oon älyttömän kyllästynyt, ois aika uusia tää sisustus. Oon myös pitkään halunnu vähän muuttaa mun tyyliä sekä ehkä tehä mun hiuksillekin jotain uutta ja jännää.
2012 bucket list. Tän kirjottamisesta oon eniten innoissani. Saatiin mun parhaan kaverin Tiiun kanssa idea laatia 100 tavotetta vuodelle 2012, jotka toteutettuna tekis meiän vuodesta loistavan. Oon tähän mennessä saanut 16(?) niistä toteutettua, ja aion kirjotella täällä, jos saan jonkun hienon ja merkityksellisen tehtyy c: Osa näistä listan asioista on ihan naurettavia meiän läppiä, joita kukaan ei tajua, mutta osa sellasia, mistä oikeesti voisin tänne jopa kirjottaa! Saa nähä, miten nääkin tavotteet sujuu, koska osa niistä on oikeesti ihan kamalan vaikeita :-D

kuvat we♥it

Elämä kokonaisuudessaan. Oon persoonaltani tosi ilonen ja pirtee, enkä jaksa riidellä, vihotella tai angstata. Aion kirjottaa joitain tekstejä mun päivistä, eli kaikenlaisesta sekavasta mitä mun elämässä tapahtuu. Pyrin tilanteesta riippumatta aina nauttimaan elämästä ja sellasen ilosen fiiliksen mä koitan pitää kans täällä blogissa yllä!

Täs tää nyt sit on! Saa nähä mitä tänne keksin millonki kirjottaa ja miten tää alkaa edistymään. c:

4 kommenttia:

  1. Ihan sairaan ihana postaus :---------) ja oot nätti !

    VastaaPoista
  2. vitsi sie oot kyl nätti :) Ja tykkään tosta bannerista !


    amalianmaailma.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. sulla on kiva blogi ja tää postaus on tosikiva, sulla on kiva kirjotustyyli! :)

    VastaaPoista