2012/03/31

♠ One thing's for sure, I'm all outta angst

heyy!
lauantai-ilta ja mulla on ollu tähän mennessä ihan mahtava viikonloppu, vaikkakin huomenna tuskin teen yhtään mitään jännää. Joka tapauksessa, tää viikonloppu on ollu yks parhaimmista ikinä, ja oon jopa saanu toteutettuu mun 2012-tavotelistalta neljä juttua! :-D en oo ikinä näin lyhyessä ajassa saanu tehtyy niitä niin monta!
Ainakin yks juttu, mitä mä siltä listalta sain toteutettua, oli käydä lounaalla Tiiun kaa ihan "kunnon" ravintolassa, eikä näissä perus hese-subway-mäkki -tyyppisissä paikoissa. Perjantaina mentiin siis kahelta syömää lounasbuffetit yhteen kiinalaiseen raflaan, nimi tais olla joku hong kong city..? no, anyway, se ruoka oli ihan älyttömän hyvää ja halpaa ja oli taas ihana päästä juttelee kaikesta maan ja taivaan välillä Tiiun kanssa.

Tän jälkeen tapettiin hetki aikaa keskustassa, jonka jälkeen lähin himaan valmistautuu teatteria varten! Jotta pääsin äikänkurssin läpi, oli pakko käydä kattomassa joku teatteriesitys ja se tottakai osu just perjantai-illalle. Noo, koko näytelmä oli aika huono, mut ainakin se on nyt alta pois!

Toinen loistava juttu mitä perjantaina tapahtu oli tämä!
kymmenen euron liput RSC liveen! RSC live siis on sellanen Jyväskylässä vuosittain järjestettävä sisätilafestari, jossa esiintyy pääsääntöisesti suomalaisia räppäreitä. Viimevuonna siellä oli niin loistava meininki, että ilman mitään epäilyksiä oon menossa kans tänä vuonna! Liput normaalisti maksaa 29€, mutta RSC:n synttäreitten kunniaks ne myi 50 lippua tolla 10 euron hinnalla. Oon tästä ihan kamalan innoissani! Jos muute kiinnostaa lukee tarkemmin mikä tää RSC on tai ketä siel esiintyy tänä vuonna, ni tietoo löydät täältä. c:

Tänään olin sit shoppailemassa ja vietin about yheksän tuntii ihan loistavien tyyppien (aka Adan, Kallen ja Tiiun) kanssa! Oli ihan älyttömän kiva päivä c:

Mut nyt voisin kyl lähtee suihkuun ja sit nukkumaan, koska eilen ei tosiaan saanu nukuttua kovin paljoo ja tää väsymys on ihan kamala.

4 kommenttia:

  1. Sullakin on tosi kiva blogi ja kirjotat tosi kivasti :)

    VastaaPoista
  2. jei, bongasin jälleen yhen uuden luettavan blogin ! like it :p kiva jos tykkäsit mun omasta, liittyisitkö lukijaks? ^^ seuraavaa postaust laitan varmaankin huomenna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos tosi paljon! ja jep, kävin liittymässä :)

      Poista