2012/04/12

♠ Elämä on alkanu tuntumaa joltaki, niinku oltais siinä mis pitäis ollaki

Heyaa!
Koeviikko menossa ja järkyttävä stressi päällä. :-D En oikein jaksais panostaa nyt ollenkaan, mut pakko kai se on... tänäänkin kirjastossa meni se 2½ tuntia lukiessa uskontoa, filosofiaa ja ruotsia. Huomenna tosiaan on ruotsin koe, saa nähä miten sekin menee, koska ruotsi ei todellakaan oo mikään mun vahva aine...
Tänään piti sit tehä ens vuoden lukujärjestykset, eikä voi muuta sanoo ku että voi helvetti... Jäi aika paljon kursseja ottamatta yksinkertasesti sen takia, ettei niihin enää mahtunu - ei, vaikka menin valitsee niitä tasan klo 18:00 ja se kurssitarjotin aukes klo 18:00 :-D Pitääkin sit käydä tappelemassa opon kanssa joku päivä koulussa noista kursseista, koska nyt näyttää vahvasti siltä, että tuun saamaan kolmosvuodelle ihan liikaa kursseja, jos tää kakkosvuosi menee nyt noilla nykyisillä valinnoilla.
Muuten nää lähipäivät on menny tosi lepposasti. c: Oon ollu aika paljon kavereitten kanssa ja nauttinu tästä kelistä! Tänäänkin mittari näytti lähemmäs kymmentä c: Lisäks keskustaan on tuotu jäätelökioskit, ja se on ihan loistava juttu, sillä jäätelökioskit jos jotkut viestii kesästä c:
vähän uskonnon muistiinpanoja... ja tossa ei siis todellakaan ollu kaikki! Varotuksen sana niille onnekkaille, keillä yhteishaku on vielä edessäpäin: älkää menkö lukioon. Jättäkää itsenne siltä tuskalta.
Mutta arvatkaapas mitä mä tajusin! Oon tässä pitäny tätä blogia pystyssä sen pari viikkoa, enkä oo vieläkään missään vaiheessa yhtään selventänyt, että kuka mä olen. Aattelin siis tässä edes vähän kertoo ittestäni, jotta musta saa ees jonkunlaisen kuvan c:
Elikkä, no siis ensimmäiseksi mun nimi on Iina, ja sen täältä nyt on toivottavasti edes saanut selville :-D Täytän tänä vuonna 17 vuotta ja oon lukion ykkösellä. Asun Jyväskylässä, mut aion tulevaisuudessa muuttaa Tampereelle - käyn siellä muutenkin suhteellisen usein, koska jotenkin vaan rakastan sitä kaupunkia. Elämässä mulle tärkeintä (niinku varmaa arvata saattaa) on musiikki, mun ihanat kaverit ja poikaystävä Kalle. Rakastan englannin puhumista ja salilla käymistä :-D Lisäks mulla on yks koira, Sami, yks veli ja kaks siskopuolta. Oon tosi innoissani elämästä, en masennu pienistä asioista ja rakastan elämää vaikka se välillä kuinka potkiskin päähän.
siin on mun koira, Sami c: tosin tossa kuvassa se ei ollu pitkään aikaan käyny trimmauksessa... :-D 
Oon kans suhteellisen sosiaalinen eikä mua ujostuta jutella tuntemattomille ihmisille. Tykkään kaikesta pienestä, söpöstä, värikkäästä ja ulkona olemisesta, sekä aina ajoittain shoppailemisesta. En kuitenkaa oo mikää pappa betalar -pentu, vaan mä ihan oikeesti teen töitä rahojeni eteen ja osaan myös säästää niitä. Kans jossain kahvilla käyminen hyvässä seurassa on ehkä parhaimpia hetkiä, mitä elämässä voi olla.
Ja ulkonäöltäni...
...oon tällanen. Mulla on luonnostaan ihan vaaleet hiukset, mut värjäilen näitä tummiks aina sillontällön :-D Vielä viimevuoden lopussa (ja kai tän vuoden alussa? en ihan muista!) mulla oli vähän punasta noissa hiuksissa, ja ne oli ihan älyttömän kivat, mut värjäsin ne pois, koska se viikossa ruskeenoranssiks haalistuva punanen alko pidemmän päälle pännimään. Nyt mua kuitenkin houkuttelis taas vetästä pari kirkkaanväristä raitaa tonne jonnekkin, mutta saa nyt nähä saanko missään vaiheessa aikaseks ja loppujen lopuks uskallanko. :-D Muuten oon mielestäni aika normaalin näkönen..? En jotenkin osais luokitella itteeni ulkonäöltä mihinkään luokkaan.
Ja sit vielä tää juttu! Viime maanantaina alotin 11 viikon juoksuohjelman. Oon nyt siis suorittamassa vasta neljättä päivää, ja nopeesti laskettunahan tää sarja loppuu vasta kesäkuun loppusuoralla. Huhhuh. Siihen tottakai pyritään, että koko 11 viikkoo kestäisin olla, mut saa nähä miten esimerkiks noi jokaperjantaiset lenkit alkaa sujumaan :-D

Tässä nyt ees pieni pala musta julkaistuna! Tähän postaukseen nyt tuli aika paljon tekstiä, anteeks :-D Mutta nyt jatkamaan ruotsin opiskelua... Kiinnostuksen määrä on valtava.

ps. daim-suklaakeksejä. mahdollisesti parhaita iteleivottuja keksejä mitä maa päällään kantaa.♥

23 kommenttia:

  1. vaikutat tosi mukavalta ja oot ihan supernätti! tykkään myös blogis ulkoasusta, ku tää ei oo semmonen perus :D

    VastaaPoista
  2. ootpa nätti! :) mutta mun mielestä toi tausta vähän pilaa sun blogin, joka hento vaaleenpunanen vois olla kivempi vaihtoehto ku tollane valmistausta jossa on kuvioita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) tosin nyt oon ihan sekasin et kummastakohan taustasta puhut, koska se mun edellinen, jonka vaihoin eilen oli tumma valmistausta, jossa oli kuvioita ja tää on mun mielestä ainakin aika hento vaaleenpunanen tää uus :-D haha mut kiitti mielipiteest anyway! :)

      Poista
  3. vähän sulla on ihana käsiala! :)

    http://thepineaplelife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Oi varmaan sairaan hyvii noi daim-keksit !! :) oisko sulla antaa ohjetta noihin? :)

    http://withlove-jill.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on!

      5½ dl vehnäjauhoja
      2 rkl kaakaojauhetta
      3 tl leivinjauhetta
      1 tl suolaa
      250 g sulatettua margariinia
      1½ dl sokeria
      1½ dl fariinisokeria
      2 tl vaniljasokeria
      2 munaa
      200 g Marabou Daimsuklaata

      Sekoita jauhoihin kaakaojauhe, leivinjauhe ja suola. Sekoita rasvaan sokerit ja munat hyvin vatkaten. Yhdistä taikinat varovasti ja lisää joukkoon rouhittu suklaa.
      175 asteessa n. 10 min

      toi ohje sit kannattaa ehkä puolittaa, koska tolla määrällä siitä tulee mulla ainakin sellasii normaalinkokosia keksejä n. 4-5 pellillistä :-D Mutta suosittelen tota reseptiä todellakin, kannattaa kokeilla! ;)

      Poista
  5. Kuulostaa hyvältä noi keksit ! nam. Käy ihmeessä osallistumassa ja voita ilmainen risteily http://what-thefudge.blogspot.com/2012/04/voita-ilmainen-upea-risteily.html :)

    VastaaPoista
  6. kivoja kuvia! c: ja kiva blogi myös!

    VastaaPoista
  7. Heips! Luin tuon sun blogin kuvauksen ja jo pelkästään se sai hyvälle tuulelle! :) Liian usein törmään sellaisiin blogeihin joissa vain itketään kaiken maailman pieniä (ja kai vähän suuriakin) ongelmia... Iloinen blogi sulla ja se on kiva! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah joo mä oon kans huomannu ton saman jutun, et useessa itketään aika reilustikin elämän ongelmista. kiitti tosta kommentista tosi paljon, piristi ihan älyttömästi :)

      Poista
  8. Kivan oloinen blogi sulla, ja kiva kun oot samalta alueelta päin :D
    liityin lukijaksi :)



    ps-i-love-you-susannan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! :) sullakin on ihana toi blogi!

      Poista
  9. ooi näyttääpä hyvältä noi keksit!

    VastaaPoista
  10. kokeilenpa huomenna noita daim-keksejä ;) sait ylipuhutuks joten kipasen käymää kaupassa ja kokeilen :P !

    VastaaPoista