2012/04/08

♠ Tietenkin pitäs osaa olla onnellinen sunkin puolesta.

EI TAIVAS!
Tää viikonloppu on ollut sanallasanoen mahtava. Perjantaina nimittäin mun espoolainen kaveri Ida tuli viettelemään viikonloppua tänne mun luo Jyväskylään, ja sitä oli nii kiva nähä pitkästä aikaa, koska tän välimatkan takia pystytään näkee vaa jotai muutamia harvoja kertoja vuodessa. Perjantaina oltiin Miran luona viettämässä iltaa tosi kivalla porukalla ja oli ihana ilta.

Lauantai, kuitenkin - lauantai oli mahtava. Sillon nimittäin oli tää kauan odotettu Haloo Helsingin keikka, joka meni niin paljon paremmin kuin osasin ees odottaa! Ennen keikkaa käytii kuitenki Idan kaa shoppailemassa ja päädyttii Forumiin Cafe rentoon vähäks aikaa istumaan. c:
oioi, mango-persikka jäätee ja mango italiansooda!♥
Tästä keikasta kuitenkin: eturivistä keikka oli ihan loistava, seurana vielä tällane mahtiporukka Mira, Marika, Ida ja minä. Oli kyllä niin upee sellanen tyttöjenilta ettei mitään rajaa! :-D




Ehkä mahtavinta tässä illassa oli kuitenkin se, mitä tapahtu itse keikan jälkeen. Me nimittäi lähettii kävelee himaan sieltä, kunnes huomattiin niitten keikkabussi siinä rakennuksen toisella puolella. Päätettiin sit käydä vilkasee jos siellä ois joitain tyyppejä, ja siellä sitte sattu olee Jukka, eli bändin rumpali tupakalla. Sille oli juttelemassa jo pari fania, ja hetki ku oltii siinä oltu ni päästii kaikki sisälle sinne tavallaan backstagelle! Juteltiin bändin jäsenten kanssa, saatiin nimmarit ja yhteiskuvat kans, ja oli ihan mahtavaa. Lisäks keikan lopussa Leo, eli kitaristi, oli heittäny sen plektran sinne yleisöö ja mä sain sen! :-D




Eikä, oon oikeesti vieläkin iha fiiliksissä :-D ei mulle oo koskaa varsinkaa keikalla tapahtunu mitää vastaavaa ja tää oli oikeesti joku ihan loistava kokemus. Muutenki tänä viikonloppuna on tapahtunu vaikka mitä ihania asioita ja ihmiset on ollu tosi hyvällä fiiliksellä ja jotenki tuntuu et ilmapiiri on koko ajan ollu tosi hyvä c: 
Tähän loppuu sit viel puran vähän mun fiiliksiä. Yks sana riittää kuvailee niit!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄFGHJKL.Ö-Ä

ps. tajusin muuten et sain nyt viikonloppuna yhen tavotteenkin suoritettua! 
[x] Tapaa julkkis. ;)

3 kommenttia: