2012/05/28

♣ Feels like summer

Tää maanantai on ollu joku ihan loistava :-) yleensä maanantaisin mulla on ees pieni ärsytys päällä, sillä, no... maanantai. kai sen nyt ymmärtää?
Nyt mulla on kuitenkin koeviikko menossa, mikä tarkottaa tiivistettynä sitä, että pari koetta jäljellä ja sitten on 80 päivän kesäloma! Ihan uskomatonta, ja oon kamalan innoissani :-) jaksan vaan oottaa ihan älyttömän innolla, koska mulla on tälle kesälle vaikka mitä ihania suunnitelmia ja aion tehdä tästä (tottakai) taas edellisiäkin paremman kesän ;)

Muutenhan nää päivät onkin ollut täynnä kitaran soittelua, ulkona hengailua, töiden hakemista ja ennen kaikkea turhanpäiväistä pänttäämistä. Kävin kans viime perjantaina ottamassa kirpparipöydän ja aikaa on suhteellisen paljon kulunut kans tuotteiden hinnotteluun. Toivotaan, että sieltä tulis takas edes vähän rahaa, että sais sit ostettua uusia kesävaatteita! c:

Ps.
päätin vihdoin uudistaa mun huonetta, ja tää on uus teksti minkä aion pläntätä mun seinälle, ja kerätä alle paljon tulostettuja perfectbucketlist.tumblr.com :n kuvia, joissa on kaikkia mun unelmia c: noi kirjaimet leikkasin jostain ikivanhasta Demin mukana tulleesta palmujulisteesta :-D mut nyt toi teksti on just ihanan raikas ja kesänen! tykkään. c:
pps. älkää välittäkö tossa kuvassa mun liian seksikkäistä varpaista ja kaikesta muusta turhasta mitä tossa kuvassa näkyy esimerkiks missä ihmeen sohvan alla mä oon ryöminy ku oon onnistunu huomaamattani sotkemaan ton paidankin tolla tavalla? :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti