2012/05/04

♣ We are the people that rule the world.





tässä pari vapun kuvaa! kokonaisuudessaan oli ihan mahtava vappu :)
Heyaa!
Oon ollu lähiaikoina ihan hirveen inspiroitunut! Oon esimerkiks suunnitellu tätä mun huoneen sisustusta uusiks, koska tässä lähiviikkoina lähen käymään ikeassa, eli nyt vaan pitäis keksiä joku tosi kiva tyyli tänne mun huoneeseen ja kierrellä siellä ikeassa sit sen mukaan! Eniten mua on inspiroinut tämä. Aattelin tulostaa/teettää noita perfectbucketlistin kuvia paljon ja lätkii seinälle tehden ikäänkuin sellasen unelmaseinän :D kuulostaapa tosi tyhmältä. saa nyt muutenkin nähdä mitä tästä tulee.
tää kuva inspiroi mua ihan älyttömästi! heti tän nähtyäni mä itseasiassa etin ruutuvihon ja aloin kirjottaa. tähän mennessä oon ehtiny kirjottaa ~3 aukeemaa enkä oo mielestäni ehtiny sanoo vielä mitään mitä siihen haluun kirjottaa! :D sillee tosi siisti idea kirjottaa tollane :)
kans tollasen ostin tässä vähän aikaa sitten ja heitin naamalle eilen. suoraan sanottuna en ees uskonu että toi ois toiminu millään tavalla, kuitenkin ostin ton Seppälästä ja se makso sen pari euroo. Loppujen lopuks toi kuitenkin puhdisti ihon ihan älyttömän hyvin, munkin naama näyttää paljon puhtaammalta nyt! Ja tohon tuoksuun jäin aivan riippuvaiseks, oli jotain aivan taivaallisen tuoksusta.

Tiistaina kävin kans kattoo Project x:n leffassa Tiiun ja Kallen kanssa, ja se leffa osottautu itse asiassa tosi hyväks! Kannattaa käydä kattoo :)

ps. onks se vaan mulla vai onko muillakin kadonnut se 'lue' nappi kokonaan tosta bloggerin yläpalkista?

6 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja blogi sulla muutenkin! :)

    http://kiisukesekene.blogspot.com/ liity lukijaksi, jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos paljon! :) käyn tsekkaa sun blogin!

      Poista
  2. Ihanan olonen blogi :) Tosi kiva banneri ja kivoja kuvia!

    VastaaPoista