2012/05/14

♣ When it comes to love, mom's the word.

Näin päivän myöhässä vielä ihan älyttömän hyvää äitienpäivää kaikille äideille!♥ Ite kävin sunnuntaiaamuna herättämässä äitin parin lahjan, kortin, noitten kuvan ruusujen (joita oli 10) ja valkosuklaa-daimkakun kanssa. Siinä päivällä lähettiin sit Hirvaskankaan abc:lle lounaalle mummon ja papan kanssa :) Oli ihanaa nähdä niitäkin pitkästä aikaa, vaikka tavalliseen tapaani tein itsestäni taas täyden idiootin kaikkien edessä...
...mä nimittäin rakkaan veljeni painostuksesta (toisinsanoen tarjouksesta: "saat 0,05€ jos teet näin") menin ja halasin siellä abc:llä kiertelevää abc:n maskottia, Apsi Apinaa! On mahtanu se puvun sisässä oleva tyyppi vähän ihmetellä, kun 16-vuotias tyttö tulee luo ja kysyy "Saanks mä halata sua?".

Muuten nää päivät on mennyt puhtaasti kesän fiilistelyyn (voitteko uskoa, että esim. eilen oli auringossa +23 astetta?!), jääkiekon katsomiseen (josta esim. eilinen matsi oli ihan noloa katottavaa), loistomusiikin kuunteluun (pari levyä lainassa iskältä + olin perjantaina kuuntelemassa mun poikaystävän Kallen bändin soittoa Tikkakoskella), koulupanostukseen (tehny jopa ekan kerran tän jakson aikana läksyt!) ja lääkärissä käymiseen. Sain nimittäin viime maanantaina(?) ihan hirveen pahan allergiakohtauksen, jonka takia sitten tiistaina oltiinkin lääkärissä. Allergian lisäks selvis astmaepäily, minkä vuoksi oon nyt kahen viikon seurannassa. Heti keskiviikkona oli uus lääkäriaika ja sit parin viikon päästä on kolmas. Tän lääkäri-, astma- ja allergiahässäkän takia jouduin myös lopettamaan mun rakkaan juoksuohjelman, ja fiilis on ollut mitä pettynein! Kauheeta lopettaa joku juttu kesken, minkä oon päättänyt suorittaa loppuun asti. Ehdin kuitenki vitosviikolle asti. Ehkä jatkan sitä kuitenkin tän lääkäröinnin jälkeen, joka muutenkin on ihan hirveetä, koska pelkään lääkärissä käymistä ihan älyttömästi! Onneks sentään suurin osa siitä sähellyksestä on jo ohi ja parin viikon päästä pitäis saada vaan testitulokset, ei mitään sen kummempaa.



väenpaljoutta Jyväskylässä...
Oikein hyvää ja kesäistä viikonalkua jokaiselle!

4 kommenttia:

  1. Oot kaunis !

    http://thewayshe.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. oot iha sairaan kaunis!

    VastaaPoista
  3. kiitos kaikille ihan älyttömästi!! c:

    VastaaPoista