2012/06/05

♣ Dare to lose sight of the shore

Heya!
Mulla on kesäsin aina tapana (tottakai) sotkea mun unirytmi ihan totaalisesti. Siispä heti sunnuntaina päätin alottaa tän kesäsemmän aikataulun valvomalla neljään. Väsyneenä sitten yöllä sain idean muokata tätä mun blogiakin kesäsemmäks ja uuden näköseks, koska kuten huomata saattaa, kyllästyn asioihin tosi helposti :D no, joka tapauksessa, väsäsin ittelleni esimerkiks uuden bannerinkin entisistä lomakuvista.
Noista ylärivin kuvista ensimmäinen on otettu Pariisista. Olin siellä viikon kesällä 2010 konfislahjana äitiltä. Pariisissa käyminen on aina ollut mun unelma, ja toi viikko oli ehdottomasti yks mun elämän parhaista. Kans ylärivin viimenen kuva on Pariisista (viikko Pariisissa nimittäin oli myös yks hankalimmista, eksyminen ei oo ikinä ennen ollut noin helppoa...)
voi ei, minä 2 vuotta sitten...
Ylärivin keskimmäinen kuva taas on Portugalista, Vilamourasta, jossa olin myöskin kesällä 2010, tällä kertaa vaan iskän ja mun veljen kanssa. Samoin alarivin keskimmäinen kuva on Vilamourasta :)

Ja sitten alarivin reunimmaiset kuvat on molemmat Espanjasta, Costa del solista. Viikko, minkä vietin Costa del solin lämmössä, oli ehdottomasti elämäni paras. En oo ikinä tavannut niin mukavia ihmisiä, saanut niin paljon uusia kokemuksia, tehnyt niin paljon uusia asioita ja nauttinut olostani. Esimerkiks tuo alarivin oikeanpuolimmainen kuva on otettu sillä hetkellä, kun lähdettiin veneellä Torremolinoksen rannasta ja ajettiin monta kilometriä poispäin rannasta. Siellä kaukana merellä mä sitten hyppäsin veneestä pois ja kävin uimassa. Siis minä, uimassa, noin kaukana rannasta Välimerellä. Se oli ihan uskomattoman pelottavaa, adrenaliini vaan virtas :D mä kun pelkään merta, hukkumista ja kaikkea sen tyylistä. Mutta oon älyttömän ilonen, että uskalsin tehä sen anyway :)

Tän vuoden lokakuussa lähenkin sitten about viikoks Ranskan rivieralle, Frejukseen. Ootan taas tosi innolla, koska tänä vuonna aion olla vielä enemmän sosiaalisempi ja jutella niille ihmisille vielä enemmän, koska englannin puhuminen tuntemattomille on ihan älyttömän hauskaa!

Tästä postauksesta tuli nyt tällanen ihme pienimuotoinen lomakertomus-postaus, mutta ainakin saitte selville, että mistä toi banneri on tullut! :D
Mitäs te muuten tykkäätte tästä nykyisestä ulkoasusta - parempi vai huonompi verrattuna edellisiin?

10 kommenttia:

  1. Oon niin kade sulle, haluisin päästä niin Pariisiin. No se reissu on joskus tulevaisuudessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki ehin haaveilla siitä 6-vuotiaasta lähtien... Mut kyl se on odottamisen arvosta, Pariisi on mahdollisesti maailman ihanin paikka :)

      Poista
    2. Oliko yhtä hienoa, ku kuvittelit?

      Poista
    3. Oli itseasiassa paljon parempaakin :) Siellä oli vaan niin sellanen vahva pariisilainen tunnelma, ettei sieltä ois halunnut lähteä ikinä :-D

      Poista
  2. Oi näyttääpä ihanalta :)

    ♥: obses-sions.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihanan näköistä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :) Pääsispä pian taas ulkomaille!

      Poista