2012/06/15

♣ Haluun itteni irrottaa, kohti historiaa, jättää jälkeni jonnekin.



Moooooi!
Arvatkaa mitä huomenna on vuorossa? Mökkeilyä! Kesämökkeilyä ekan kerran elämäni aikana! Seuraks mulle lähtee kolme ihanaa tyttöä, joista yks tosin hieman epäilyttää mua, nimittäin Mira eilisen perusteella...
Mentiin kahlaamaan rantaan ja ensin sovitaan: okei, kumpikaan ei heitä toisen päälle vettä, kahlaillaan vaa.

Seuraavaks Mira sit yrittääki heittää mua järveen. Jotenkin sain pidettyy itteni pystyssä, joka sit johti... 


...tähän. Mira sit päätti alkaa heittelee vettä mun päälle joka tapauksessa. Noo, loppujen lopuks me mentiin uimaan vaatteet päällä joka tapauksessa, eli eipä tuolla ollut väliä :-D



Mulla oli vielä tossa vaiheessa kännykkä shortsien takataskussa :-D Onneks mun rakas kännykkä kuitenkin selviyty tosta Miran hyökkäyksestä! Toivotaan et tulee joka tapaukses ihan loistava mökkireissu - ainakin uskon, että tulee. :) Luvassa soutelua, saunomista, vesi-ilmapallosotaa ja uimista - onko parempaa tapaa viettää lämpimiä kesäpäiviä?

Ps. Huomenna pitää mennä ottamaan passikuvat. APUA!! Mitä jos siitä tulee ihan kamalan näkönen? Se on kuva, joka seuraa mua vielä monta vuotta, ja se on kuva, mitä joudun vilauttelemaan sit kun ostan alkoholia/tupakkaa tai meen baariin. Paineita!
Pps. Mun poikaystävä on ollu jo lähemmäs viikon reissussa. Mitä pitää tehdä, kun on liian paha ikävä?
Ppps. Mä vihaan sua Blogger ku laitat nää kuvien välit niin valtaviks, vaikkei tässä itse muokkaustilassa niitä välejä näy ollenkaan!

6 kommenttia:

  1. ainaki kerran kesässä pitää kokee vaatteet päällä uiminen :-D

    http://ootko0nnellinen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihan sika kivoja kuvia! Sun blogistas oikee tulee hyvin esille kaikki fiilikset yms ja nää kuvat tekee ilosiks! :)

    http://verarawr-wecouldgoanywhere.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww kiitos ihanasta kommentista! :)

      Poista