2012/07/29

♣ Ei otsikkoa



Tämä oikein suurta mielikuvitusta ja vilkasta ajatusmaailmaa vaatinut otsikko itseasiassa kuvaa mun viimepäivien fiiliksiä täydellisesti. En laittanut tälle postaukselle mitään biisinpätkää otsikoksi, niinkuin yleensä teen, koska mulla ei tasantarkkaan ole sanoja kuvailla tätä fiilistä.
Kolmen päivän PIPEFEST on siis takanapäin. Mulla ei oo ikinä ollut niin hauskaa ja voisin jopa sanoa, että nää kolme päivää oli mun elämän parhaimmat päivät. Tutustuin silmittömän moniin ihaniin ihmisiin ja juttelin lähestulkoon jokaiselle vastaantulijalle. Musiikki oli ihan parasta ja jengi oli ihan fiiliksillä mukana. Koko kolmen päivän ajan tuolla leijaili ilmassa sellanen hyvän olon tunnelma. Vielä +25 keli ja jatkuva auringonpaiste kruunas koko festarin. Nyt jo masentaa, että se on takanapäin, enkä tuu kokemaan samaa ainakaan vuoteen, haha.
Tää oli nyt ihan tällanen pikapostaus pipestä, varmaan huomenissa laitan toisen postauksen kuvien kera, kuhan ehin muokkailla niitä ensin. Mukana kaks kuvaa parin artistinkin kanssa, ketkä sattu kävelee vastaa ;)

4 kommenttia:

  1. Vau, näkee että ulkoasuun on panostettu! Ihanan merellinen :))

    Olit käyny kommentoimassa mun blogiin, sori etten ollu kommannu takaspäi, kun oon ollu reissussa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos c: Ja ei haittaa mitään, kiva et kävit kommentoimas!

      Poista
  2. Yhdyn ylläolevaan, huomaa että ulkoasuun todellakin on panostettu kuin myös tuohon banneriin ja hyvältä näyttää ! tykkään :) !

    VastaaPoista