2012/07/25

♣ Just close your eyes and fall asleep tonight



As always, Särkänniemessä oli taas ihan älyttömän hauskaa. Vietettiinkin siellä Miran ja Niinan kanssa ihan mielellämme kuusi tuntia, aina ihan sulkemisaikaan asti, viimeseen laitteeseen mentiin jo vähän yli kahdeksan :-D Kaikki rannekkeisiin laitetut rahat siis hyötykäytetty viimesiä minuutteja myöten! Rakas kesäromanssini Half Pipekin ajoi taas asiansa aiheuttaen lukuisia sydänkohtauksia, kurkun käheyttä, kammoa ja adrenaliinia. 
Tänään oon toipunut reissusta nukkumalla pitkään ja lataamalla energiaa huomista Pipefestiä varten! Aa, innostus ei vaan oo lakannut koko päivänä, en malta oottaa esimerkiks Ruger Hauerin kuuntelemista heti neljältä! Tätä ylimäärästä energiaa oon kuitenkin purkanut järjestelemällä mun kynsilakkakaapin (kyllä, mulla on oma kaappi mun kynsilakoille). Loppuun siis pari kuvaa tästä uudistuksesta!
alahyllyt...
...ja ylähyllyt. Ihan ylimmälle keksin pistää pahvinpalasia seinää vasten, jolloin tuon taaemmaisen rivin sai helposti korkeammalle ja näkyviin.

8 kommenttia:

  1. millä lataat noi kuvat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...Mä en oo niin kokenut näissä blogiasioissa, etten ihan tiiä, mitä tällä kysymyksellä hait takaa. Ihan bloggerin kautta mä ne koneelta otan?

      Poista
    2. aa no sis tarkotin et flickr,picasa tms , mietinvaa ku klikkasin nii se ei suurentanu sitä kuvaa vaa latas uuen sivun siihe ö.Ö

      Poista
    3. Aajoo, laitoin tuolta jostain asetuksista sen sillee, ettei se avaa sitä siihe esikatseluikkunaan, ja se sit näköjää sensijaan avaa sen uuteen välilehteen :-D

      Poista
  2. aaaaa, voisin tulla ryöstää sun kaikki lakat! miten niitä on noin paljo :o mäki haluan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha joo jonkin aikaa sai niitä ostella et sai tollasen kokoelman kasaan :-D Nyt oon tosin pakkovierottanu itteni enkä oo varmaan pariin vuoteen ostanu yhtäkään uutta! ;)

      Poista
  3. Huhhu sulla on paljon kynsilakkoja :o

    http://themomentoffashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niit on tullu jonkin verran osteltuu... :-D

      Poista