2012/07/04

♣ Peeaa, silti dollarihymyllä nauran

   

Holaaaa! Tässä teille nyt kerrankin vähän kuvapainotteisempaa postausta, sillä nyt ei oo aikaa kirjotella mitään hirveetä romaania.
Olin kuitenkin eilenyön mummolassa mun siskopuolen 7v tyttären kanssa, ja oli ihanan rentoa ja kesästä (vaikkakin oon nyt saanut hetkeks tarpeeks lastenhoidosta, mun siskopuoli on nimittäin opettanut ton sen lapsen orjuuttamaan mua oikein olan takaa). Sainkin ton pikkusen mököttämään lukemattomia kertoja sillä, et vastasin pariin tekstariin, enkä ollu sen kanssa trampoliinilla koko ajan :-( Rankkaa elämää, must say.
Long story short, rakastan mun mummolaa yli kaiken ja musta oli ihana nähä isovanhempia taas, koska ne on mulle molemmat tosi rakkaita :) Eilisen aikana sainkin vähän väriä pintaan, kävelin oikein urakalla paljasjaloin nokkosten päälle, hypin trampoliinilla lihakset kipeeks, kävin järvellä kalastamassa ja ruokin siiliä, joka käveli pihassa vähän väliä! :-D se siili oli älyttömän sulonen, teki mieli pyydystää se ja ottaa lemmikiks, mutta ihan noin karu tyyppi en kuitenkaan oo.
Tänään mun paras kaveri on vihdoin kotiutunut Suomeen sen melkein parin viikon reissulta Espanjasta, ja illemmalla näänkin sitä, sillä vaikka juteltiin facebookissa lähestulkoon joka ilta, on mulla silti vaikka minkälaiset elämäntilanteet sille vuodatettavana. Adiooos ja pitäkää kiva keskiviikko!

2 kommenttia: