2012/08/29

♣ Aika paskamaista meikän mielest.

Tänään on tosiaan ollut vähän sellanen päivä, että tekee mieli lyödä jotain tyyppejä naamaan, haha. Tosin onneks tosi ihania asioitakin tapahtunut läheisille, joista voi olla onnellinen niiden puolesta. Tänään on myös mun nimipäivät (nimipäivät, mahdollisesti turhin juhlapäivä ikinä) sekä mun twittersynttärit! Eli tänään tuli 3 vuotta täyteen siitä, kun liityin twitteriin. Sinne siis mua seurailemaan, jos pari kertaa päivässä ilmestyvät biisinsanat, aforismit ja randomit rehelliset tunteenpurkaukset mun elämästä kiinnostaa! Tänään mulla ja Kallella tuli myös se 9kk täyteen sekä on mun siskon synttärit. Yhteen päivään mahtuu näköjään aika monta merkkipäivää, eikö?
Oon ilmeisesti oppinut järjestelyn jalon taidon, sillä oon innostunut järjestelemään mun vaatteet mun ennen niin hurrikaanin jäljiltä olleeseen vaatehuoneeseen, sekä fiksusti yhdistämään sekaisin yhdessä kasassa olleet korut ja kaapinpohjalla lojuvan käyttämättömän aterinlaatikon (mikä sana toikin oli... No toi alimman kuvan juttu, missä on yleensä haarukat ja lusikat ja veitset.) Noissa ylimmissä kuvissa taas on niitä meikkejä, joiden löytämisestä kerroin joskus aiemmissa postauksissa! Toi luomiväri on varsinkin niin ihana, se on tosiasiassa ihanan kimaltavaa ja hohtavaa, vaikken sitä tohon kuvaan saanutkaan napattua.

Ah, tänään on ollut ihan hirvee DIY-inspisolo. Voisin pian kaivaa jotain niittejä, lankoja, helmiä, kynsilakkoja, koruja, timantteja ja ompelukoneen esille ja kattoo, jos keksisin jotain superhienoa.

6 kommenttia:

  1. jotenki vaa aivan upee toi banneri !o:

    http://mylittleworld-mari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mulla on kaikki muut tavarat suurin piirtein järjestyksesä, mutta korut on yhessä syltyssä :D pitäs hommata joku tollanen kätevä sydeemi, jossa ne pysyis kuosissa (: Kivan olonen blogi ja tosi kaunis tyttö oot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! c: Ja joo kannattais, on helpompi laittaa koruja päälle ku näkee ne kaikki kerralla ja ei tarvii alkaa selvittelee jotai korujen solmussa olevia ketjuja... :-D

      Poista
  3. unohit tunnisteista merkkipäivät :D paljon onnea sulle ja kallelle!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niijoo muute :-D Kiitos! c:

      Poista