2012/08/14

♣ And you should be happy as fuck!

Viimepäivät oon ollu niin onnellinen, et oon vähän väliä nauranu vatsan kipeeks tai sitten alkanut itkemään onnesta. Mitään kummempaa ei kuitenkaan oo tapahtunut - mulla on vaan ollut ihan loistava fiilis, vaikkakin pakko myöntää, että huominen lukion 2. vuoden alkaminen pistää mielen vähän matalaksi. Lukio niiiiin ei oo mun juttu.

Eilen kävin kiertelemässä keskustan kauppoja takin toivossa (mihin se vähään aikaan ei ostella mitään jäi?), ja sain matkaani Onlyn nahkatakin! Just mustasta nahkatakista oon haaveillut monta, monta vuotta ja oon älyttömän ilonen, että sain sellasen vihdoin ostettua. Kirpparilta kans löysin kuudella eurolla älyttömän söpön laukun, jota muistan kuolanneeni kaupan hyllyltä parisen vuotta sitten. Silloinhan hintaa muistaakseni löytyi 45 euroa.

Mun poikaystävä Kalle myös lahjotti mulle tänään kaks rikkinäistä niittivyötä, joiden niiteistä aion tuunata joitakin mun farkkuja, laukkuja tai shortseja. Se kans löysi tuollaisen asekaulakorun, mikä oli mun mielestä ihan supersiisti, joten päätin ottaa sen omakseni, haha. Jossain pitkässä ketjussa se ois mun mielestä ihan älyttömän hieno!

20 kommenttia:

  1. toi ase ois oikeesti ihan superhieno! itekkin oon tuunannu yhet shortsit niittivyön niiteistä, ja kivat muuten tuli!:) P.S. Sulla on tosi kiva blogi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos!♥ Niitit kyl piristää jotain farkkushortseja varsinkin tosi kivasti, mahtavaa jos on onnistunu hyvi!! c:

      Poista
  2. Aika hyvi, niiteille löytyy ain käyttöö jos niitä vaa saa :D Oot muute nätti ja jäänki seurailee sun blogias :)

    http://beyondxtime.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellakin! Oonkin jo pari kuukautta yrittäny löytää kirpparilta vanhoi niittivöitä, mistä vois vaan repiä niitit irti ja käyttää paremmin. Viel ku ilmaseks saa ni sehän on ihan parhautta! :-D Mut hei kiitos, ihana kuulla! c:

      Poista
  3. awwww :) toi laukku on ihan älyttömän hieno :o mäki tahdon ! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niinpä! Ihan älyttömän söpö c:

      Poista
  4. Kuolasin itsekkkin tuon laukun perään :D (tuossa kuvassa) en ole sitä kaupassa nähnyt.
    http://Chocolateric.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. toi laukku on toosi kiva;) tykkään blogis ulkoasusta, ja kirjotustyylistäs! käy kurkkaamassa mun ja kaverini yhteinen blogi : http://nennandmaija.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hei! c: Ja joo käyn tsekkaa!

      Poista
  6. Ihania noi niittivyöt!:-)

    VastaaPoista
  7. Aiivan ihana toi laukku kyllä, hieno löytö! :--) sun blogissa on niin sulonen tausta ♥

    VastaaPoista
  8. söpö laukku! ja mulla taitaa olla samanlainen nahkatakki:)

    http://sanseyhey.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo noi takit on kyl suhteellisen yleisii, mut on ne kyl kans nättejä! c:

      Poista
  9. kivoja juttuja oot ostanu :-) ja tosi siisti toi asekaulakoru!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ihana saada uusia kivoja juttuja! c:

      Poista
  10. tuo laukku ! <3

    samoilla fiiliksillä lukiosta ollaa täälläki suunnalla... ja ihan käsittämätöntä että vuoden päästä pitäs kirjottaakki jo jotakin... !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijaa!! Hädin tuskin jaksan lukea kokeisiinkaan nykyään, nii sit et pitäis lukee muutama kirja kirjotuksiin ja jollain tavalla panostaa. Ihan mielettömän tylsää :-D

      Poista