2012/08/16

♣ Hukun syvälle sun nauruun.

Eilen ne ajat kesältä, jolloin kellon viisarit lähestyivät aamuseitsemää enkä ollut vielä edes alkanut nukkumaan, vaipuivat mun hämäriin muistoihin, kun kännykän paavo pesusieni -tunnari alkoi herättää mua kuudelta ja olin tohon seitsemän aikaan jo meikit naamassa ja valmiina lähtemään, vaikka koulumatkaa mulla on se neljä minuuttia. Koko aamun mulla oli sisällä sellanen vitutuksen alkukipinä, jonka osasin aavistaa leimahtavan liekkeihin heti, kun astuisin kouluun sisälle. Aamu näytti niin älyttömän kauniilta ja halusin lähteä parin kilometrin juoksulenkille, mutta kellon viisarit paineli eteenpäin ja pian mun piti jo lähteä kouluun.
Totta puhuen mua kaduttaa, että sorruin - taas jälleen - tohon pessimistisyyteen. Usein ei oo mun tapasta olla masentunut asioista jo ennen, kun ne on ees tapahtunut, tosin onhan koulujen alku aina ollut asia, mikä on aiheuttanut mussa hirveän ahdistuksen eikä lainkaan innostusta tai iloa. Todistin kuitenkin kaikki ennakkoluuloni vääriksi - mun eka koulupäivä oli ihan paras. Ilmottauduin viime talvena tutoriksi ja tutorointi oli ehkä hauskinta ikinä! Hyvällä tsägällä pääsen nyt itsekin tutustumaan näihin uusiin ykkösiin - siis mun tutorlapsiin, niinkun mä niitä oon alkanut kutsumaan, haha. Oltiin myös niin parhaita tutoreita Vilpun ja Miran kanssa, että otettiin kolmestaan yhteistutorkuva! :-D

Tää toinen päivä tosin oli jo raskas ja perus vittumainen 8-15 lukiopäivä, mutta uudet kasvot koulussa raikastaa ilmapiiriä tosi kivasti eikä mulla mitään erityisen pahoja aineitakaan tässä jaksossa oo. Yritän nyt pitää jonkinsortin positiivisen asenteen päällä koulunkäynnin kannalta, sillä vaikka kaikessa muussa onnistunkin ajattelemaan positiivisesti, lukiosta sellanen hyvän puolen näkeminen on tosi hankalaa. Tein kuitenkin äsken läksyt melkein ekoja kertoja koko lukion aikana, joten jonkinsortin panostusta on näkyvissä. Ehkä tää tästä, vielä joskus ainakin!

10 kommenttia:

  1. haha toi vika kuva :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Joo-o, historia ei oo mikään mun lemppariaineista ja siellä tuppaa vähän tylsistymään...

      Poista
  2. Tosi kiva blogi! Ja tuolla aijemmissa postauksissa nuo sun itse muokkaamat paidat, hyvin onnistuneita! :o :)

    VastaaPoista
  3. Kivoja tuunauksia sulla edellisessä postauksessa. Kivan selkeä blogi ja kiva kun on tekstiäki ettei pelkkiä kuvia :)!

    VastaaPoista
  4. Haha, vitsi miten kiva toi viimenen kuva :-DD So true story!

    VastaaPoista
  5. Ihanan erilainen blogi! :) Jään seurailemaan! Taatusti mun blogiin tulee enemmän mun mielipiteitä ajankohtaisista asioista, sillä niiin moni on sitä toivonut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, ihana! c: Ja hei ihan loistavaa, pitää muistaa käydä tsekkailemas sit sunkin blogii kun niitä ilmestyy! c:

      Poista