2012/08/24

♣ MUN. ELÄMÄN. PARAS. PÄIVÄ. IKINÄ.

Okeiokeiokei. Oon ihan täysin ekstaasissa, eli kirjottamisesta ei välttämättä tule kovin järkiperäistä jälkeä. Sanoma ja aihe on kuitenkin tärkeintä, eli eipäs keskitytä niin paljon siihen, miten asettelen sanani ja ilmaisen tunteeni.

Mä tapasin tänään Jujun. Kyllä, Julius Kiven. Sen Jujun, kenen biisi savuaa on mun tän hetken ultimate lempparibiisi. Se, ketä olin ihan ekstaasissa kattomassa Pipefestissä, se, kuka on yks mun top3 räppäreistä, varmaan yks top3 artisteistakaan ikinä.
Sain siis päivällä tekstarin mun kaverilta Marikalta, että se istuu keskustassa ja juttelee Jujulle. Kysyin, että pääsenkö mäkin, mulle sanottiin joo, lähdin samantien kiirehtimään keskustaan. Ja siellä ne istuivat ringissä - Juju sekä mun kaverit Niina, Mira, Marika, Joona sekä Pinja. Kun tulin paikalle ja Juju hymyili ja kätteli mua ja esitteli ittensä, tärisin ku hullu ja nauroin koko ajan, koska olin niin hermostunut. Tuntu ihan käsittämättömältä kattoa sun ikäänkuin idolia siinä sun silmien edessä.

Ja mikä parasta, tää ei ollut mikään viidentoista minuutin meet&greet-homma. Hengailtiin sen kanssa itseasiassa about kolme tuntia ja juteltiin ihan kaikesta maan ja taivaan välillä. Juju on ehkä viisain ihminen, ketä oon koskaan tavannu - no lies. Sen juttuja pysty vaa kuuntelee iha ällistyneenä, mun koko maailmankäsitys muuttu ihan täysin meiän juttutuokioiden takia! Se sai maailman näyttämään jotenkin niin yksinkertaselta ja inspiroi mua olemaan jollakin tavalla tosi hyvä ihminen. Siitä ja sen ajatusmaailmasta tuli tavallaan mun esikuvia.
Oon ihan mielettömän ekstaasissa, tekee mieli huutaa ja nauraa ja laulaa ja juosta ympäri Jyväskylää. Ehdottomasti elämäni paras päivä, ei epäilyksiäkään. En voi uskoo että tää on totta, tuntuu vaan, että kohta joku nipistää mua ja sanoo, et "just kidding! Sä vaa nukuit!" AÖAÖAÖAÖAAÖA. Mut kai tää on totta. Toivon, että tää on totta.

Oli pakko päästä jonnekkin purkaa näitä ultimaalisia tunteita. Hyvä mieli vaan pitää jakaa muillekin ja nyt mulla on niin hyvä fiilis, et tuntuis itsekkäältä pitää se vaan mulla ittelläni. PS. Juju on maailman paras halaamaan. Jos koskaan tapaatte sen, ni halatkaa sitä. Paras halaus, minkä oon koskaan saanut!

24 kommenttia:

  1. "420" Ei yllätys, että vaikutti niin älykkäältä ihmiseltä. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ei mut ihan oikeesti, sil oli NIIN järjettömän fiksuja mielipiteitä ja näkökulmia asioihin ja juteltii vaikka mitä syvällisiä :-D

      Poista
  2. oi oon pikkasen kateellinen tost jujusta : DDD mut liityin lukijaks c: !

    http://ongelmaratkaisu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. awww ihana Juju:)! ja tosi kiva blogi muuten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! c: Ja haha se on ihanin ikinä♥

      Poista
  4. Ihana blogi! Jään seurailee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos älyttömästi, piristi tosi paljon! c:

      Poista
  5. Ihana blogi ja ulkoasu, ja ihana postaus! :D Oi kunpa mäkin joskus pääsisin tolleen rennosti hengaileen Herra Ylpön kanssa... ^^

    http://noticethis-tessa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos! c: Haha ei sitä tiiä vaikka pääsisitkin joskus, sitä ei ikinä tiiä mitä elämä tuo c:

      Poista
  6. Sul on tosi kiva blogi! Ihana ulkoasu ja kiva banneri :) Sait uuden lukija :)


    http://making-memories-ilona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. no vähä kiva että on ollu kivaa ja mahtavaa :---D kiva blogi, banneri ja tausta on ihanii!

    satelliitti.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä! Ja kiitos! :-D

      Poista
  8. Ihana blogi ja ihania kuvia <3

    http://love-just-feel-it.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. haha en tiennykkää et sullakin on blogi! :D hullun kiva tää, jään seurailemaan :)
    ja hei vähän siisti toi Juju! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en oo paljon mainostanu tätä omalla nimelläni haha :-D Mut kiva kuulla, toivottavasti tykkäät! c:

      Poista
  10. mä oon kateellinen!:o
    http://janitainka.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. kiitti kysymyksestä!(: oon kurkkinu sun blogii tosi useesti ja pakko sanoo etten löydä mitään vikaa, vaikka jokin estää mua painamasta ''liity lukijaksi'' -nappia:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitää! c: Ja haha joo tuttu tunne, jotkut blogit on kyl ihan kivoja mut jotenki ne ei vaan nappaa tarpeeks :-D

      Poista
  12. Tä on oikeesti varmaan paras blogipostaus mitä oon koskaan lukenut, tuli vaan niin hyvä mieli :D Sun kuvaus Jujusta ja sen tekemästä vaikutuksesta on niin samanlainen kun mun kokemukset viime vuoden käsikirjotusopettajan tunneilla, koko mun maailma muuttu joka maanantai.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhhuh... wow. Arvostan, kiitos :-) Ja ihanaa et maailmasta löytyy noita ihmisiä, jotka osaa tehdä vaikutuksen ja muuttaa maailmaa niin pienillä asioilla ja olemuksilla!

      Poista