2012/08/05

♣ Neljänollasata.

Kuten osa täällä varmaan tietää, niin mä asun Jyväskylässä, oon itseasiassa asunut koko elämäni. ~17 vuoden aikana joka hemmetin nurkka tätä kaupunkia on tullut suhteellisen tutuksi (vaikken siltikään osaa suunnistaa täällä yhtään mihinkään, haha), ja aion tulevaisuudessa muuttaa Tampereelle tai johonkin muuhun kaupunkiin - pääpointtina kuitenkin päästä pois Jyväskylästä. Ennen vihasin tätä kaupunkia, mua pänni ihmisten "vähyys" ja se, ettei täällä oikeastaan koskaan tapahtunut ketään. Mistä tää sit oikeasti johtui? Yksinkertasesti siitä, ettei mulla ollut paljon kavereita ja olin angstinen teini, kelle ei kelvannut mikään ja vihasin kaikkia. Nyt, kun oon eksynyt oikeaan seuraan, tykkään chillailla keskustassa kavereiden kanssa ja ennen kaikkea kasvanut henkisesti, oon oppinut pitämään Jyväskylästä.
Tänään on kuitenkin tapahtunut jotain, minkä takia tosiasiassa voisin jopa sanoa rakastavani Jyväskylää. Nimittäin Neste Oil Rally. Ei, rallit ei kiinnosta mua millään tavalla, mutta sen mukana tulevat tapahtumat ja ihmiset(!!) on aivan parasta.
Eilen keskustassa oli tollanen kadunvaltaus, hengailtiin siellä hetki ja siel oli kyl tosi lepposta ja hyvä meno (+ hyvät bassot!) Kans noi kojut, joissa myydään huumetoffeeta ja halpoja koruja ja aurinkolaseja ja vaikka mitä, on ollut mun rakkauden kohde nyt pari päivää.
Tänään kuitenkin Jyväskylän omat pojat Fyysinen Preesens piti tollasen yllätyskeikan satamassa, jota mentiin kattomaan. Keikka oli taas ihan loistava, oli tällanen ihana Pipefestin kertaus, koska Pipeen on todellakin ollut järkyttävä ikävä! :-D Setin vetämisen jälkeen mentiin vielä jutteleen FPlle ja pyydettiin yhteiskuvaa (joka mun osalta feilas oikein kunnollisesti!)
Satamasta lähettiin sitten juosten keskustaan, sillä siellä alko seittemän pintaan Ruudolfin ilmaiskeikka. Ruudolf oli myös ihanaa kertausta Pipestä, päästiin ihan "eturiviin" (eihän siinä mitään rivejä ollutkaan, mutta ihan siihen sen eteen) ja se esitti ihan mahtavia biisejä ja otti yleisön mukaan koko ajan. Ruudolfinkin keikan jälkeen mentiin hakee nimmarit ja yhteiskuva (joka taas sekin feilas mun kohalla helvetin hienosti!), eli tässä tuli jo neljäs yhteiskuva jonkun artistin kanssa viikon sisällä! Ihan loistavaa, taas oon saanut olla ihan kiitettävän ekstaasissa.
hirvittää ees julkasta tällasia kuvia itestään blogissa, mutta kuvan aihe oli nyt senverran spesiaali, että oli ihan pakko.
Jees, mut mä lähen täst tekee safkaa ja sen jälkee nukkumaan. Badabing badaboom!

20 kommenttia:

  1. oii tosi hyvii kuvii ja komeit miehii ;)
    oot säki ihan komee!
    ei vaa mut tosi hyvää tekstii tos identiteetti/shoppailu jne postaukses :)

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ihana! Kiitoskiitos! :-D Ja ihania miehiä indeed ;)

      Poista
  2. tosi kivoja kuvia ja ahh noi karkit<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! c: Ja ne oli ihania, tosin hirveen kalliita, ostettiin neljä palaa ja ne makso jotai reilu 9 euroo :-D

      Poista
  3. kivan oloi blogi, nää kuvat on hyvii ja banneri kiva :) // oon lahesta ja noi rallit oli tääl torstaina, rudyy <3

    http://my-thoughts-miljaaah.blogspot.fi/ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! c: Oi, olitko kattomas rallei? ;)

      Poista
  4. sairaan kalliita karkkeja.... :o :D mutta ihana tää postaus! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijaa! :-D Aateltii et "ei nää paljoo maksa, ostetaa pari vaa" mut sit ku mentii kassalle ja ne pyys yheksää euroo ni tuli kyl vähä sellane "hups"-olo... :-D Mutta kiitos! c:

      Poista
  5. Ah, rupes tekeen mieli noita toffeita, ihanan näkösii<3 Tosi kaunis oot ja kivan olonen tää sun blogis! (:

    VastaaPoista
  6. haha sori tuun vähän myöhässä sulle kommentoimaan :-D mut hirmu kivannäkönen blogi sulla ja hauskoja noi kuvat!

    http://its-anonymous.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ompa sulla ihana banneri, rakastuin 8)

    VastaaPoista
  8. tosi kivoja kuvia ! ja toi sun banneris on kyl tosi kiva.

    VastaaPoista
  9. Ahhh toi fudge pöytä!!! Sama myyjä on käyny Joensuussakin <3 Ihaniaaa!!!

    VastaaPoista
  10. Ostettiin Porin Jazzeilta kans tota toffeeta. 4 palaa, 7,80e :DDD Ite en hirveesti digannu (jonka kyllä aavistelin jo etukäteen), mutta poikakaveri veti ne kyllä naamaansa oikeen mielellään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan naurettavan kallista! :-D Ja oli ne kyllä ihan älyttömän makeita, en yhtään ihmettele jos jollain ei mee millään alas :-D

      Poista