2012/08/20

♣ Pitää olla kiitollisempi, ja joka päivä joka ilta vain enempi.

Aluks ihan superpaljon kiitoksia, että noita erikoispostausehdotuksia on tullut niin älyttömän paljon! 40. lukijakin ilmestyi sivupalkkiin, joten on siis erikoispostauksien aika. Innostuin teiän ehdotuksista niin paljon, että päätin ihan oikeesti tehdä nyt kunnon kasan niitä erikoispostausia - mikäpä sen mukavampaa, kuin nähdä hieman vaihtelua täällä minunkin blogini puolella.
Tässä siis kahdeksan kuvaa kuvastaen sellaisia erikoispostauksia, mitä mulle tuli mieleen tehdä. Ensimmäisen kollaasin vasemman yläkulman kuva mun rakkaasta walkmanista kuvastaa jonkinsortin musiikkipostausta, missä vihdoin julkistan mun erittäin, erittäin laajan musiikkimaun (Juha Tapiosta Jujun, Blink-182:n, Immortal techniquen ja Taylor Swiftin kautta aina Bring me the horizoniin asti). Ylärivin toinen kuva taas kertoo before I die -postauksesta, jota muutamat oli toivonut.
Alarivin ensimmäinen kuva kertoo mun bucket lististä, jota oon toteuttanut nyt tämän vuoden ajan ja josta oon saanut rastitettua 46/100 ruutua. Siinä postauksessa voin esitellä kaikista idioottimaisimmatkin jutut, mitä siltä listalta oon mennyt tekemään. Toinen alarivin kuva taas sisältää valokuvia musta nuorempana, ja voin näyttää jossain postauksessa vanhoja kuvia, kertoa vanhoista tyyleistä ja paljastaa, millanen ihminen olin viimevuosina (sillä oon muuttunut ihan hirveästi).

Alempi kollaasi taas sisältää Pariisin matkaoppaan, aion siis tehdä matkailupostauksen, jossa kerron lukuisista ulkomaanmatkoistani ja unelmakaupungeistani. Elixian salikortti kuvastaa taas mun liikuntaharrastuksia, eli salillakäyntiä ja juoksuohjelman suorittamista, josta saatan hyvinkin tehdä pienen pätkän tänne blogin puolelle. Alemman rivin vaatehuone sekä Ikean kuvasto kertoo lempivaatepostauksesta sekä sisustuspostauksesta, sillä oon lähdössä Ikeaan tän viikon sunnuntaina vähän piristämään mun huoneen ilmettä.

Toivottavasti tykkäätte! Myös poikaystäväpostauksen pitäis ilmestyä tässä lähipäivinä, sekä kysymyspostaus ja videopostaus on myös molemmat harkintalistalla.
Jottei tääkään postaus ois kuitenkaan täysin sisällötön, lisään tänne loppuun myös jonkin verran toivotun ja niin peruspostauksen - laukun sisältö.
En oo sellanen ihminen, kuka kantaa koko omaisuuttaan laukussa mukana. Usein lähden keskustaankin vain avaimet ja kännykkä taskussa, kokonaan ilman laukkua. Tää on siis ehdoton maksimi mitä mun laukusta voi löytyä, toki jos roskia ja koulukirjoja ei lasketa mukaan :-D
Mut mun laukku siis sisältää lompakon, avaimet, puhelimen, mun lemppari bodysplashin, kyniä (niitä tarvii aina!), aurinkolasit, irtorahoja laukun pohjalta, purkkaa, mun lempparihuulikiillon, mp3:sen sekä nenäliinoja (sillä onnistun aina, poikkeuksetta, sotkemaan vaatteitani ja itteäni vähän väliä, joten jonkinlaista paperia on aina hyvä olla mukana!)

22 kommenttia:

  1. oot ihan sairaan kaunis ja jes ihanaa noin paljon specialpostauksii :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mä innostuin nyt niistä niin paljon, kiva et tykkäät! c: Ja kiitos ihan älyttömästi!!♥

      Poista
  2. Muistaakseni oon kommentoinut jo tänne. Mutta tulimpa uudestaan koska tuo sinun naamakuva on aivan täydellinen<3 Kade!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww vähä rupes hymyilyttää, ihana c: Kiiiiitos! ♥

      Poista
  3. Tosi hyviä kuvia ja oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  4. aaww miten sulonen ulkoasu :3 ja vaau oot mahottoman kaunis :-)!

    ps. tuo banneri<3 ++ kiva postaus:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana kommentti! c:

      Poista
  5. Mun mielestä tosi hyvä postaus! Poikaystäväpostaus kuulostaa kans tosi kivalta, ootte nimittäi tosi söpöjä :3 Kiva blogi, oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, kiitos! Ja joo poikaystäväpostaus tulee tänää illal tai huomenna, oon sitä tänää jo alotellu c:

      Poista
  6. tykkään tuosta itse duunaamastasi puhelimen takakannesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mustakin se on tosi ihana, vähän piristää muuten niin tylsän näköstä puhelinta :-D

      Poista
  7. kiitus kovasti kysymyksistä ! :) ja oot ihan hirmu nätti. Tykkään sun hiuksista. ;____; <3

    VastaaPoista
  8. Oi kuinka ihanat nuo sun hiukses ovat ;3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan älyttömästi!! c:

      Poista
  9. mulla on toi samainen pariisin matkaopas vitsit siitä oli paljon apua kun oltiin reissussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä tosiaan kyl oli ihan älyttömästi apua! Ei mikään turha kirja, haha c:

      Poista
  10. Hienot nuo ketjuarskat! mistä olet moiset löytänyt?:)

    http://themomentoffashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glitteristä ostin joskus toukokuussa, kiitos! c:

      Poista