2012/09/11

♣ Harvoi tääl voi pitää sankareina

►Kuningasidea - Suurmiehet
►FP - 40100
Jee! Sain ekan blogihaasteeni ikinä ja lähin heti ihan innoissani toteuttamaan kyseistä haastetta. Säännöt:
Kiitä bloggaajaa, joka nimesi sinut. Kiitos!
Nimeä 15 bloggaajaa. (Okei, mä en ite haastanut ihan viittätoista.) Haasteen saa Never look backCome clarityLuulen näkeväni henkimaailman olentoja joka nurkassaRoses on sheetsLove like you'll die tomorrow sekä My moment.
Ilmoita heidän nimeämisistään heidän blogeissaan.
Kerro 7 faktaa itsestäsi ja liitä Versatile Blogger Award -kuva blogiisi.

1. Rakastan itkemistä, se on ihanan rentouttavaa ja vapauttavaa. Varsinkin iltaisin hetken itkemisen jälkeen on ihan älyttömän helppoa saada unta!
2. En oo koskaan polttanut. Siis en tarkota vakituista polttamista, vaan en tosiaan ole koskaan maistanut tupakkaa. Vaikkei mulla ole mitään polttamista vastaan ja varmaan 90% mun kavereista polttaa, oon silti harvinaisen ylpeä tästä mun tupakoimattomuudesta.
3. Yleisesti ottaen teen melkein mitä tahansa rahasta. Oon esim. syönyt paria erilaista kissanruokaa kymmenestä ja 75:stä sentistä, halannut Apsi apinaa (ABC:n maskotti) viidestä sentistä ja mennyt Ikeassa sellasta lasten tunnelia myöskin viidestä sentistä. Kaikki nää kolehdit on mun veljen lahjottamia - yleensä se myös videokuvaa nää mun nöyryytykset, sillä on varmaan joku Iinan nöyryytyskansio koneella.
4. Mulla on kamalasti fobioita. Pelkään mm. pimeää, verta, korkeita ja ahtaita paikkoja, metsiä, merta, neuloja, yksin sammutetussa autossa istumista, punasia valoja, nukkumista kasvot poispäin seinästä, hiljaisuutta, menettämistä, vammautumista, oksentamista, tablettien nielemistä... Näitä riittää.
5. Olin ennen pessimistinen ja vihasin elämää, angstasin ja valitin tauotta ja vihasin kaikkia. Otin elämän liian vakavasti enkä osannut nauraa itelleni. Luojan kiitos oon nyt muuttunut, toivon ettei tän maan päällä oo enää ketään, kuka muistaa mut tollasena ihmisenä, mitä olin pari vuotta sitten.
6. Nauran päättömille jutuille jatkuvasti. Nauraminen on ihan parhautta ja välillä nauran ihan sen takia, kun mikään ei onnistu tai tuntuu, että elämä potkii päähän. Enää en oikeastaan angstaa ja itke, vaan nauran ja oon asenteella "ei hitto, onko mahollista että päivä menee näin perseelleen?"
7. Oon ultimaalinen selittäjä ja höpöttäjä, voisin pitää monologia päiväkausia ja kirjottaa mun postauksista kolmen kilometrin mittasia. Välillä mun puheen tai tekstin määrää on tosi vaikea rajoittaa.
Tähän postauksen loppuun kans jotain ihan loistavia uutisia: olin elokuussa FP:n keikalla, jossa FP halus antaa mulle ja mun kavereille niiden fanipaidat, koska oltiin oltu myös Pipefestissä kuuntelemassa niitä. Tää paitojen tulo veny tosi paljon, mutta viimeviikolla sain vihdoin facebookissa viestiä, että paidat on nyt tullut. Tää RUN JKL -paita on ihan älyttömän kiva, rakastuin tähän heti. Joten ihan superiso kiitos FP:lle ilmasista paidoista, heidän omien sanojensa mukaan "kyllähän faneista täytyy pitää huolta!"

22 kommenttia:

  1. pelkäät hiljaisuutta? eiks se oo ihanan rauhottavaa? :DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ei, mun mielestä hiljaisuus on ahdistavaa ja painostavaa, tuntuu iha et jos vaikka kävelee illalla ulkona ja tulee sellasta kuolemanhiljasta et kohta jotai kamalaa tapahtuu hahaa :-D

      Poista
  2. siisti ulkoasu :> ja hienon olone blogi tää! :)

    VastaaPoista
  3. Täytyy tehä tää, kunhan kerkee :)

    VastaaPoista
  4. oot tosi kaunis! :) ihana blogi!

    VastaaPoista
  5. Haha luin nää sun faktat ja tajusin et oot hyvin paljo samanlaine ihminen ku minä :----D!

    http://breakagem.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti!! :-D Hahah vähä siistiä!

      Poista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sulla on makee ulkoasu! tykkään muutenki blogistas ja oot sairaan nätti! :)eipä tästä mitään negatiivistä osaakkaan sanoo,i like! =)

      *sori piti korjata tota kommenttii nii meni sähläämiseks! :D

      Poista
    2. Hahaha, no niin käy välillä! :-D

      Poista
  7. ihana banneri sulla ja oot kaunis :)!

    VastaaPoista
  8. tykkään tosi paljon tosta bannerista! :)

    VastaaPoista