2012/10/20

♣ Sä oot mun prinsessa

Mistä tiedät, että sulla on ihania kavereita? Siitä, jos ne on samanlaisia kuin mun.

Rakas ystäväiseni Mira on nimittäin jo parin viikon ajan selittänyt mulle, kuinka 19. päivä lokakuuta se hakee mut mun luota ja vie mut leffaan. Oonkin elänyt tässä luulossa kaikki nää edelliset viikot eilistä lukuunottamatta, kun Mira siskoineen tuli mun eteiseen ja paljasti, että ne olikin oikeasti viemässä mua Hi energy tour -keikalle Peurunkaan, jossa esiintyi Jannika B, Kuningasidea, Cheek sekä Mikael Gabriel. Ne oli ihmeen ovelina juonitellut tän kaiken mun selän takana lippujen tilaamista ja kyytien hankkimista mun äidiltä(!!) myöten, enkä voi kyllä olla kuin ihan älyttömän otettu, että ne on jaksanut nähdä niin hirveän vaivan.
Koko mestassa oli ihan supervähän porukkaa, vain jotain muutamankymmentä ihmistä siellä notkui lavan edessä. Otettiin me kuitenkin ilo irti tästä porukan vähäisyydestä valloittamalla lavan edusta koko illaksi ja huolehdittiin itse siitä, että fiilis pysyi katonrajassa koko illan.
Mulla oli ihan mielettömän kiva ilta. Automatkalla kotiin päin ääni oli pelkkää kähisevää sotkua, kurkku oli ihan mielettömän kipee ja jano oli mitä valtavin. Silti taas yks ihan mahtava keikka takanapäin ja lisäksi myös yks uus yhteiskuva mun kokoelmaan, tällä kertaa Kuningasidean kanssa!

Pistän tähän loppuun ihan lyhyen pienen mainoksen: kaksi illan sankaria, juurikin tämä järjestäjä Mira sekä alkuillasta jopa Hi energyssä DJ:nä ollut Elmo on molemmat perustaneet jonkinsortin musiikkiblogit. Miran blogi on täynnä tunteella kirjotettua ihan älyttömän kivaa tekstiä, ootan sen postauksia aina kuin kuuta nousevaa, haha. Mira kiertelee keikkoja suhteellisen paljon, on myös mun vakio keikkaseura, ja se kertoo aina niistä keikoista sen blogin puolella. Käykää siis tsekkaamassa se tämän linkin takaa. Elmo taas aikoo ilmeisesti päivittää blogiinsa myös jotain elämästään, mutta musiikki on se pääjuttu. Tosiaan Elmo on DJ ja kirjottaa ihanan värikkäästi ja hauskasti. Jos musiikkiblogit ei kuitenkaan kiinnosta, käykää edes katsomassa sen mielettömän hieno banneri tästä linkistä, jonka se on kuvannut ja muokannut itse!

Tosiaan edes miljoona kiitosta ei riitä tästä illasta Marikalle, Miralle ja ilmeisesti myös Kallelle, jotka oli juonessa mukana. Lähipäivinä sitten palaudutaan taas arkielämään ja postailen varmaan jotain mun uusia DIY-luomuksia!

4 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis ja tää on ihan mahtava blogi, jotenkin tosi omaperänen mutta silti hieno verrattuna muihin blogeihin mitä luen:) Ootko muuten ikinä kokeillu ruskeeta tai blondia hiusväriä? Ne vois sopia sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon luonnolliselta hiusväriltäni ihan blondi ja kun näitä postauksia selailet vaikka tonne kesän alkuun ni huomaat et mulla on ollut itseasias viimesimmät neljä vuotta ruskeet hiukset, tosin välillä ne on käyny mustassakin :-D Ja kiitos ihan älyttömän paljon, ihan mielettömän ihana kommentti! :-)

      Poista
  2. todella kiva postaus ja muutenki tosi upee blogi!:) hehe käyn joka päivä kattoo tääl et ootko postannu:D

    http://live-in-a-fantasy.blogspot.fi/

    VastaaPoista