2012/11/26

♣ Kaduilla tuulee, asfaltti kiiltää.

► Swedish house mafia - Don't you worry child (acoustic)
► Robin Skouteris - Poplove (2012)
► Juno - Levyttävä artisti
► Moulin rouge - Your song
► Cheek - Kaduilla tuulee

Tähän alkuun ihan loistavia biisejä, jotka on soinu mulla replayna lähiviikkoina jatkuvasti. Hui, kylmiä väreitä. Anyway, sain pienen haasteen, jonka päätin toteuttaa tässä tekemisen puutteessa. Huomenna kuitenkin kirjoitan vihdoin yhdestä joululahjasta, jonka olen viimein saanut valmiiksi. Pienimuotoista "DIYtä" siis tulossa mahdollisesti inspiroimaan teidän tiistaita!

Sain haasteen tästä blogista ja tässä säännöt:
Each person tagged must post 10 things about themselves. They must also answer the 10 questions the ' tagger ' has set for them. They must create 10 more questions to ask bloggers they have decided to tag. They must then choose 10 bloggers with less than 300 followers and tag them in their post. These lucky bloggers must then be told. DSCN0643 Kymmenen asiaa minusta (voi ei, taasko paljastuksia?)
1. Neljä asiaa, jotka inspiroi mua, on vesi, valot ja varjot, värit sekä taivas. Tän on ihan varmasti huomannut mun blogissakin mm. ton edellisen jouluvalopostauksen pohjalta, lisäks lisäilen tänne vähän väliä jotain "nättejä" kuvia ihan mielettömän upean värisestä taivaasta. En voi sille mitään, että se valotus ja värien kirjo niin inspiroi mua!
2. Ajattelen lähestulkoon aina englanniksi, koska musta englanti on paljon nätimpi kieli kuin suomi ja oon huomannut, että englanniks ajattelu on kehittänyt mun kielitaitoa ihan äärettömästi. Ainoo ongelma tässä tosin on se, että joskus on hankala pukea ajatuksiaan sanoiksi, koska harvemmin kuitenkaan juttelen kavereille englanniks, haha.
3. Leivon suhteellisen usein, mutta en ikinä syö tai maista itse niitä mun leipomuksia ja aikaansaannoksia.
hairhair 4. Hiukset on mulle ikuinen ongelma, oon mielettömän kyllästynyt siihen ruskeaan, joka mulla oli päässä pari vuotta, mutta toisaalta se ehkä sopi mulle paljon paremmin kuin tää nykyinen "tapoin hiukseni neljällä värinpoistolla"-blondi. Mitäs jos mä nyt ihan totta värjäisin sit punaseks?
5. Rrrrrakastan muokata kuvia! Se on ihan paras tapa viettää vapaa-aikaa.
twilighter 6. Tää on nyt ihan oikee paljastus: olin ennen jäätävä twilightfani, twilighter, jos sitä edes sillä nimellä kutsuttiin. Toki näinä aikoina olin just 13-14-vuotias, joten ihan ymmärrettävää, siinä parin vuoden aikana luin ne kaikki kirjat moneen kertaan läpi englanniks ja suomeks. Toi kuva onkin mun koneen taustakuva vuodelta 2009, hahaha!
7. Kävin vähän aikaa sitten allergiatesteissä ja sain sieltä kotiintuomiseksi niin ison kasan uusia, tuntemattomia allergioita, että mä en ihan rehellisesti sanoen enää edes muista niitä kaikkia enkä osaa listata, mille kaikelle olen allerginen.
jeeeeee 8. Oon ehkä vähän lusmu lukiolainen. Tai no, en välttämättä lusmu, mutta lukio on mulle hirveän vaikeaa ja mulla on aina hirveet kamppailut koeviikoilla, jotta pääsisin kaikista kursseista läpi.

Mitä minulta kysyttiin:
1. Jos saisit 1000 euroa ylimääräistä juuri nyt, mitä tekisit sillä? - Säästäisin, sillä en tarvii nyt yhtään mitään elintärkeää.
2. Jos saisit ihan minkä eläimen tahansa lemmikiksesi, minkä ottaisit? - Siilin, ne on niin mielettömän sulosia!
3. Kenet julkisuuden henkilön haluaisit tavata? - Haha kerroinkin ekassa videopostauksessa, että Remu Aaltosen. Mutta Timo pieni huijaus ja monet suomiräppärit ois kyl kans tosi kova sana, myös Juju ois ihana tavata toisen kerran.
4. Mitä pelkäät? - Pakko vastata tähän, että en jaksa listata, niitä on niin paljon. Oudoimmat kuitenkin on home, verenpainemittari, hiljaisuus, punaset valot sekä yksin sammutetussa autossa istuminen.
5. Mihin kiinnität huomiota ensimmäisenä toisessa ihmisessä? - Silmiin ja hymyyn.
6. Onko elämässäsi jotain minkä haluaisit tehdä toisin tai olla tekemättä kokonaan? - Ei itseasiassa, koska kaikki ne asiat on johtanut mut tähän pisteeseen, jossa olen nyt, enkä mä sen takia lähtis mitään muuttamaan. Tehty mitä tehty.
7. Missä näet itsesi 5 vuoden päästä? - Hui, ahdistava kysymys, en osaa nähdä itteeni yhtään missään.
8. Oletko riippuvainen jostain (en puhu nyt kahvista ja tupakasta)? - En oikein osaa sanoa, en varmaankaan?
9. Miten vietät viikonloppusi? - Nukun, lenkkeilen, käyn salilla, näen kavereita, käyn viihteellä ja otan rennosti. Tietysti riippuu viikonlopusta.
10. Viimeisin unesi? - En osaa sanoo yhtään, muistan mun unet ihan hirveen harvoin!
chillchill Häpeäkseni mun on pakko myöntää, että yritin keksiä haastettavia omaelämänkerran nettikirjailijoita ja kysyttäviä kysymyksiä sekä kahta viimeistä paljastusta ihan mielettömän kauan, mutta pää löi tyhjempää kuin edes mun lompakko tässä joulun alla. Siksipä olen nyt äärettömän mielikuvitukseton ja tylsä ihminen, enkä haasta ketään, saati sitten hädintuskin täytä edes omaa haastettani. Kyllä, häpeän omassa maanrakosessani! Koitetaan jos huomenna oisin vähän paremmassa vireessä sen puoli-DIY-postauksen kanssa.

2 kommenttia:

  1. sulla on tosi ihana blogi!! sait uuden lukijan :)

    http://meandmylittlethings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii ku ihana kuulla! :-) Ootpas sä jaksanu selailla pitkälle näitä postauksia!

      Poista