2012/11/07

♣ Paljastuksia videolla

Hui. Tää on yllättävän pelottavaa julkasta. Mutta tässä on mun paljastusvideo, eka video ikinä, joten vähän armoa, eikös!

Vinkkinä et pistin tylsimmät paljastukset alkuun. Lopusta tulee ihan random skeidaa mun ajatusmaailmasta, joka ehkä jollain tavalla saattaa jopa huvittaa jonkinsortin normaalia kansalaista.


Mut suosittelen lämpimästi katsomaan. Nämä ikimuistoiset seitsemän ja puoli minuuttia sisältää ties mitä porkkanoista Remu Aaltoseen ja värillisiin pirskahduksiin.

Also, part 2: kyllä vai ei?

29 kommenttia:

  1. ajattelin et oot ihan erinäkönen :o :D Ihan kiva video (: Jaksoin jopa kattoo koko videon mitä en yleensä tee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti! :-D Haha vähä hassua, tosiaa mä en kyl joo hirveesti omakuvia tääl viljele. Mut kiva kuulla et jaksoit kattoo! :-)

      Poista
  2. ihana video !! ♥ ja kylläkyllä part kakkone ! :)

    VastaaPoista
  3. "yks päivä kun täs vähän aikaa sitten kun mulla oli aika huono päivä, mulla oli huono fiilis ja tällein, niin mä menin keittiöön ja kuorin kilon porkkanoita" :DDDDDDDD kiitos kun piristit mun tylsää iltaa :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, ihana kommentti!! :-D Kokeile säkin ihmees! ;)

      Poista
  4. oot ihanan persoonalline ihmine ja yks parhaimmista videopostauksist mitä oon ikinä kattonu!:D ja part 2 todellaki!:) piristit mun päivää

    http://live-in-a-fantasy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa eikä oikeesti!! Voiei kiitos mielettömästi! :-) ♥

      Poista
  5. haha ootpa hassu ♥ part kakkonen ehdottomasti!

    VastaaPoista
  6. hahah tää oli ihan paras video! täytyy kokeilla tota porkkanoiden kuorintaa seuraavan kerran ku on huono fiilis ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JES oot ihana!! :-D Aattelinkin et pakko mun on tolla mainospuheella saada ees joku kokeilee sitä. Pelastit mun päivän! ;)

      Poista
  7. omg meil on sama toi porkkanoiden kuorinta xdxd tomaattien leikkely on kans ihanaa♥ onkohan tää tervettä:D juumutta ihana blogi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIINPÄ, tomaatit on kans ihania!! :-D Voiei sielunsisko! Emmä tiiä onks se tervettä, mut onks sillä nyt mitään väliä :-) Pääasia että on hauskaa!

      Poista
  8. "että jopa nää vähä vajaimmatki pysyy mukana" :DDD sun ääni kuulostaa oudolta :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahhaha :-D No hei! Tieson et joku kalle kuitenki kattoo tän ja pitihän mun itteniki pysyä perässä et missä kohassa oltiin menossa. Kuulostaako? :o Eikös jokaisen ääni aina videolla vähän erilaiselta kuulosta?

      Poista
  9. vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä :) kiva video!

    http://mamitun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Videopostaukset on aina niin kivoja katseltavia. :) Näkee aina niin kivasti blogin kirjottajan. :)

    VastaaPoista
  11. Oon ite kans samanlainen stalkkeri. Kiva kuulla et mulla on sielunkumppani sen asian suhteen :D
    Ja voi ei tota porkkanankuorimista, se oli aika yllättävää. Söpöä!
    Kokeiles soittaa Saarioisille et josko ne haluais ottaa sut töihin sinne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava idea! Pitää kokeilla ;)

      Poista
  12. hahaa oot ihana!:Dd ja todellaki part kakkonen!
    ps. sun kannattais värjätä tummat hiukset taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestikko? :-( Hö, mä oon vaan niin kyllästyny niihin ku ne on ollu päässä pari vuotta :-(

      Poista
    2. No kokeilevtäysin blondia?:) mut noi tummat oli vaan niin ihanat kun kattelin noita vanhoja kuvia!

      Poista
    3. Haha voiei kiitos :-) Kyl mä itekki luulen et palaan niihin vielä joskus vuoden päästä mut ensin täs ois kokeilulistassa shokkivärejä ja punasta ja mitälie mieleen tulee!

      Poista
  13. part 2 ois huikee mut se vois olla ehkä vielä kivempi jos niitä paljastuksia olis enemmän vaikka jotain 20 ja ne ois sellasia yhden lauseen mittaisia ettei niist kertois silleen yhtä pitkästi ! mut joitai kyl kannattaa selventää enemmänki koska sit ihmiset voi pitää sua tosi hassuna/outona paljastukseen liittyen jos oot vaa sillee et "en ole käyttänyt kolmeen vuoteen vessapaperia." XDD JA IHA OIKEESTI KUULIN IHMISESTÄ JOKA EI OO........ jäätävää. mut siis nii son vaa yks idea mut jos teet samanlaisen ko tää eka nii sekin on kyl varmast yht huikee :) mut voiei en pidä blogia mut tommone ois niiiin siistiä tehä iteki koska multaki löytyy tosi outoja tapoja esim. se etten syö salaattia sillee et mullois haarukassa kaikkia salaattiaineksia vaan syön vaikka ensin kaikki tomaatit, sit kurkut ja sit fetat jne.. :D ja aina ko teen kotona salaattia nii teen sen ilman salaattia koska en tykkää salaattisalaatista mutta tykkään salaatista ilman salaattia. kuulostaapa tyhmältä mut niihä mie toisaalta oonki XD mut sun blogis on kyl yks ainoista mistä jaksan lukee kaikki postaukset sanasta sanaan, oot ihku ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja loppuun vielä loisto sarjakuva kyyläykseen liittyen: http://mummo.sarjakuvablogit.com/files/2009/06/mummo10.jpg :D:D:DDDD

      Poista
    2. Ahahahhaa Linda oot ihana! :-D Ja hei, itseasias tosi kiva idea, voisinkin laittaa toteutukseen! Oon vaan ihan multimaalinen selittäjä ja mun on vaikee kiteyttää mitään juttuja yhteen lauseeseen, mutta ehkä mä yhen videon ajan kidutan itteäni ja vähennän sitä turhaa höpötystä.

      Ja kiitos ihan mielettömästi, säkin oot tosi ihku ;)

      Poista