2012/12/27

♣ Life's too short to be sittin' round miserable

► Rihanna – Cheers (drink to that)

Tänään oon ollut niin hyvällä fiiliksellä, etten oikeastaan tajua mistään mitään. Mua naurattaa, koska oon niin onnellinen. Mitä tää päivä on sitten sisältänyt? Liian myöhään nukkumista, parin tunnin armotonta siivoamista ja turhautumista kitaransoittoon. Tästä, jos jostain tajuaa, että onnellisuus ihan totta on asennekysymys. Ei kenenkään elämä voi olla pelkkää paskaa päivästä toiseen, ja nyt illasta mä en oo enää jaksanut tuhlata yhtäkään sekuntia olemaan surullinen, kun on näin helppoa olla onnellinen.
cheers1 cheers2
Tästä keväästä tulee ihan uskomaton. Oon nyt yöllä inspiroitunut ja löytänyt pienen palan itseäni, joka kaivaa skeittilaudan esiin heti lumien sulettua, harkitsee parin lävärin ottamista ja unohtaa tän tyttömäisyyden turhamaisuuden, joka on ollut mulla taakkana mielettömän pitkään. Aion päästää ton pienen persoonani nyt aika pinnalle. Oonks mä vihdoin pääsemässä eroon identiteettikriisistä?

Myös tästä päivästä tulee ihan loistava. Tiiättekö mistä tiiän? Siitä, että mä päätän niin. Loistavaa torstaita teille kaikille!

14 kommenttia:

  1. Ihana asennepostaus! Hyvä mieli lähtee yllättävän usein omasta itsestä eikä ulkopuolisten toiminnasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! :-) Harmillisen harvat ihmiset kyllä vaan käsittää ton...

      Poista
  2. sulla on ihana asenne ja kirjotat tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  3. Vaikutat tosi ihanalt ihmiselt :)) Aloin just lukee sun blogii ja oon jo ihan koukussa sun ihanaan asenteeseen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kommentti tais just kruunata mun loistotorstain :-) Oot ihana, piristit ihan mielettömästi.♥ Kiiitos paljon!

      Poista
  4. mitä tarkottaa identiteetti kriisi? sori oon vajaa :-D ja sul on oikee asenne! ihana toi viimone ''lause'' Myös tästä päivästä tulee ihan loistava. Tiiättekö mistä tiiän? Siitä, että mä päätän niin. Loistavaa torstaita teille kaikille!♥ sulle myös loistavaa perjantaita, joka kohta vaihtuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, vajaudesta ei pidä ikinä pyytää anteeks, se on loistava luonteenpiirre! ;) Ja siis esimerkiks tää mun identiteettikriisi on se, että toisaalta haluun olla tyttömäinen ja ostaa korkkareita ja kihartaa hiuksia monta tuntia, mut toisaalta haluun skeitata ja pitää päällä pelkkiä converseja ja bändipaitoja ja hankkia huulilävärin. Lyhyesti sanoen siis minäkuva on vähän hakusessa :-) Ja kiitos, sulle kans loistoperjantaita!

      Poista
  5. Tää on niin loistava ja erilainen blogi et pakko liittyä lukijaksi!:)

    http://nenskun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan superihana kommentti, kiitos!♥

      Poista
  6. kuullostaa superhyvältä :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista