2013/01/22

♣ Kun kaikki on vituillaan, niin pitää nauraa.

Voi Blogger, sinä katkeransuloinen, ärsyttävä, yksinkertainen, monimutkainen, helppo ja hemmetin vaikea sivusto. Enteilin ulkoasun muutoksia jo ennen joulua, ja olen tuskanhiki otsalla vältellyt tätä ratkiriemukasta html-rumbaa viimeiseen asti. Eilen otin itseäni kuitenkin niskasta kiinni ja päätin, että nyt olisi korkea aika tehdä ne muutokset - lopputuloksena olin istunut viisi tuntia koneella miljoona välilehteä auki, eikä uusi ulkoasu silti miellyttänyt silmää. 

Tässä vaiheessa, epätoivoisena ja kyynel silmäkulmassa, mun on pakko kääntyä teidän lukijoiden ja stalkkereiden puoleen, jotka jaksavat lukasta tän postauksen läpi. Jos kukaan tietää, miten tekstikentän leveyttä muutetaan uusissa malleissa ja jakaa sellaiset ohjeet minulle, lupaan arvostaa ja palvoa kyseistä henkilöä hamaan kuolemaani asti.

Vaikka äskeisen kysymyksen myötä jokainen tämän postauksen julkaisun jälkeen vastaanottamani kommentti herättää toivonkipinät bloggerneuvoista, olisi silti myös mahtavaa saada mielipiteitä ulkoasusta - vaikka keskeneräinen onkin. Menikö parempaan suuntaan, vai itkenkö itseni tänä iltana uneen hukkaanheitettyjen html-koodailujen takia?

6 kommenttia:

  1. Mä ainakin tykkään tästä tosi paljon. :) Mutta jos sä haluat muttaa vielä nii senku, ite en osaa sua auttaa valitettavasti. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla! :-) Ja joo, koitan tota tekstin leveyttä sumplia, ärsyttää mun pikkutarkkuutta ku kuvat on tekstii kapeempii :-D

      Poista
  2. hmm mitä tarkotat tolla tekstikentän leveyden muuttamisella?
    http://bloggerpulmia.blogspot.fi/
    http://sunnydaysdarknights.blogspot.fi/
    tossa pari blogii joista kannattaa käyä kyselee apuu :) ps. entinen banneri oli niin paljon hienompi :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliko, no voi hitto! :-( Mä ehin niin kyllästyy siihen ja tuli hirveet alemmuuskompleksit aina, kun kävi joissain muissa blogeissa joissa oli nätit ja selkeet bannerit. Ja tarkotan siis sitä, että tekstipalstan sais samanlevyseks ku kuvat :-) Googletin kyllä ja löysin ainoastaan vanhan mallin mukaan neuvottuja ohjeita, mut käyn vielä tsekkaamassa noi, jos ois ajan tasalla olevia ohjeita! Kiitos paljon linkeistä :-)

      Poista
  3. Mun mielestä toi banneri on just hieno jaa ihanan raikas! :) mutta en osaa auttaa sua tossa tekstin leveyden muuttamisessa :(

    VastaaPoista