2013/01/25

♣ My swagger's in check

Oon haaveillut reilu puoltoista vuotta jostain hupparista tai paidasta, joka sisältää ison Supermanin merkin. Aivan kuten Union jack, Supermiehen logo kiehtoo mua, enkä tiedä miksi. Päätin laittaa unelmani toteutukseen ja tilasin supermanhupparin viimeviikolla EMPistä, nyt mua naurattaa, kun katson peiliin. Oonko ainoa, kelle tulee ekana mieleen sellanen swag-teini, kun mulla on tää huppari päällä?
saksittu7
Tein myös vähän aikaa sitten alennusmyynneistä pienen riskiostoksen, sillä löysin mielettömän kivan t-paidan, joka ei toiminut t-paitana lainkaan. Mietin kaupassa muutamaan kertaan, että olenko valmis maksamaan kymmenisen euroa vaatekappaleesta, jonka saatan pilata saksilla heti kotiin päästyäni. Päädyin kuitenkin riskinottoon, joka lopulta kannatti. Teurastin paidan raa'asti saksilla ilman minkäänlaista suunnitelmaa, ja lopputuloksena oli itseasiassa ihan kiva toppi.
saksittu2 saksittu6
Lopulta myös iänikuinen rakkausikonini, ankkuri, päätyi topin muodossa vaatekaappiini. Pääsenköhän mä ikinä yli ankkuroiden ihannoinnista?saksittu3

14 kommenttia:

  1. cool! paljon toi huppari makso? :) ja toi on kans kiva toi ankkuripaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Toi huppari oli jotai 44e, mut se oli sen arvonen! :-D

      Poista
  2. musta toi huppari on just makee, tosin mulle ei varmaan sopis:-D mut mäki haluisin jonku superman jutskan! :)

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sulla on kiva blogi! (:

    http://i-make-my-own-wonderland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. rakastuin.. c;

    VastaaPoista
  5. kiva tyyli sulla ja kiva blogi:)

    VastaaPoista
  6. haha mullaki ihme fetissi ankkureihin, on vaan niin siisti ikonina :-D törkeen siisti paita ja kiva blogi!

    http://tmkristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan, haha hienoo kuulla et joku muukin! :-D Ja kiitos paljon!

      Poista
  7. hei toi on ihana toi huppari! minkä kokosena ostit? ja onko pitkä ja minkä mallinen? voikko laittaa semmosta kokovartalo kuvaaa ku sul on toi päällä. oon nimittäi ostamassa tollasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on s-kokoo. Halusin auttaa kaikin mahdollisin tavoin mutten löytänyt kokovartalokuvia, joten tässä huikean hieno webbikuvakollaasi, jossa ei näy muuta kuin keskivartalo. Kauemmas en päässyt, kun tässä webissä ei oo itselaukasinta, joten piti kumartua eteenpäin ja ottaa kuvat itse, hahhaa :-D Mut toivottavasti saat ees jonkinlaisen käsityksen!

      http://farm9.staticflickr.com/8252/8617574542_4255c82915_z.jpg

      Infoothan toki, jos linkki avaa jotain epämäärästä shaibaa tai sitten ei mitään. Mä en oo vieläkään oikein oppinut käyttämään flickriä.
      Oon ite ~165 senttiä pitkä. Toivottavasti autto, ihan mielettömän ihanahan toi huppari on ja toivottavasti saat oikeenkokosen kans itelles! ;-)

      Poista