2013/02/14

♣ And that's why I smile

12 kommenttia:

  1. Olin ihan innoissani ku tajusin et oot taas tehny videopostauksen <3! Piristit ainaki mun muuten pskaa ystävänpäivää, kiitos (:

    VastaaPoista
  2. Hahaa oot niin ihana!:D Tai jotenkin piristävä. En ikinä jaksa kattoo videopostauksia mutta nää sun on niin huikeita että päivä oikeesti piristyy kun oot tehny x) jatka samaan malliiN!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, niiin ihana kommentti taas!! Kiitos ihan mielettömästi! :-)

      Poista
  3. Päädyin sun blogiin ihan sattumalta ja koska mulla ei ollu kauheesti aikaa nii aattelin sulkee ikkunan mutta jostain syystä aloin kattoo tota videota. Ihan ensimmäiset sekunnit olin sillee eikä, taas tätä ystävänpäivää joka paikasta mutta päätin kuitenki jatkaa katsomista. Ja onneksi! Aivan ihanaa että tollasia ihmisiä on olemassa mitä sä :) Varsinki se, että et kalastele lukijoita ja et halu että ihmiset tietää et just sä kirjotit ne kommentit koska et halu kunniaa oli jotain tosi koskettavaa. Mä aattelin et nyt munki pitäis varmaa kokeilla jotain tällasta!! Jeee, oot huippu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukasin tän kommentin jo perjantaina ja oon siitä lähtien ollut ihan sanaton enkä oo yhtään tiennyt, mitä tällaseen palautteeseen voi vastata. :-D Oon oikeesti ihan sanoinkuvailemattoman kiitollinen, toi oli taas niin ihana kommentti ettei mitään rajaa :-) Ja suosittelen kans kokeilemaan tällasta samanlaista hyvien tekojen tekemistä!

      Poista
  4. Ihan mielettömän ihana banneri sulla ja ulkoasu muutenki!! :D

    http://crazyblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi ja noita tuunausjuttuja on niin kiva lukea! harmi, et 2012/12/01 jälkeenpäin olevat kuvat ei näy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä, kui ne ei näy? Kyllä mulle ainakin kaikki näkyy ihan ongelmitta... Mut kiitos paljon! :-)

      Poista
  6. Voi oot ihanan iloinen persoona :)

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista