2013/04/19

♣ Rakastan sinua, maailma.

Viikko, toisinsanoen seitsemän päivää, toisinsanoen 168 tuntia, toisinsanoen pahassa tapauksessa vuosikymmeneltä tuntuva aika on nyt mennyt siitä, kun päätin aloittaa viikon äkkivieroituksen tietokoneesta. Ja tiedättekö mitä? Mulla on ollut ihan MAHTAVAA.
äkkivierotus1
Varautukaa nyt lukemaan niistä säälittävistä huomioista, joita olen pannut merkille menneen viikon aikana. Alkuun oli järkyttävää huomata, kuinka koneriippuvainen sitä tosiasiassa oli. Ekoina päivinä tuntu mahdottomalta keksiä tekemistä hypyillä, aamusin tai iltasin. Lopulta kuitenkin tajusin, että aika kuluu iiiihan yhtä nopeasti (tai hitaasti), tuijotin mä sitten seinää, istuin koneella tai olin lenkillä. Jos mulla on ollut ennen aikaa datailla kuus tuntia päivässä, mullahan on aikaa tehä käytännössä mitä vaan!
äkkivierotus2
Ja oonkin ihan superonnellinen, että tein tän äkkivierotuksen. Mä oon maalannut, tehnyt DIYtä, nähnyt kavereita, käynyt lenkeillä, sisustanut, käynyt kirjastossa (joka muuten osottautui ihan supersiistiksi paikaksi, kun sen jakso kiertää nurkasta nurkkaan!), treenannut, tehnyt safkaa, laittanut kynsiä, nauttinut keväästä, shoppaillut, lukenut ja ennen kaikkea nukkunut. Ehkä suurin onnistuminen oli juuri se, että sain ensimmäisen kerran elämässäni unirytmin kondikseen, eikä mun oo tarvinnut olla puolikuollut joka aamu. Sit on päivisinkin jaksanut saada aikaseks jotain.
äkkivierotus3
Ja lopuksi voin paljastaa, että tällä hetkellä, kun istun ekan kerran koneella viikkoon, mua vituttaa. Tuntuu jäätävältä tuhlata se aika koneella, jona mä voin saada niin paljon aikaseks netin ulkopuolella. Pyrin tästä lähin olemaan vähintään päivän tai pari koneettomana viikottain. Joten heti, kun saan painettua tota julkaise-nappia, mä aion ihan kylmästi sulkea koneen ja jatkaa sen elämän viettämistä, jonka sain jotenkuten hankittua viimeisen seitsemän päivän aikana. Tekemistä löytää koneen ulkopuoleltakin, aina.

Tällä hetkellä mä oon ihan superonnellinen.

8 kommenttia:

  1. Vitsit, oot kyllä niin siisti tyyppi :) SÄ inspiroit mua! Vois itekki ottaa oppia ja pitää niitä koneettomia päiviä, tai ainakin rajottaa koneella istumista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän, ihan äärettömän ihana kommentti! Ja en kyl voi ku suositella koneettomia päiviä, tekee ihan mielettömän hyvää :-)

      Poista
  2. kiva blogi!(:
    http://thesneakergirl.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. annoin sulle tunnustuksen :)
    löydät sen täältä ---> http://www.whatmakessmile.blogspot.fi/
    (toiseks uusin postaus)

    VastaaPoista
  4. Oi miten kivat kynnet! :) Oot niin nätti ja sun banneri on niin kiva!♥

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista