2013/04/11

♣ Tavoitteena hankkia elämä

Tänään hyvästelen twitterit, facebookit ja kaiken turhan sosiaalisen median viikoksi. Tästä aiheesta siis infoiluvideota! Jos diggailee lukemisesta mun selittämisen kuuntelun sijaan, alla vielä tiivistettynä tekstiversiona videolla infotut asiat.
Alotan huomenna koneettomuusviikon, aka oon huomisesta lähtien aina seuraavaan torstai-iltaan asti ilman tietokonetta. Annan itelleni kuitenkin yhden lusmuiluhetken, jolloin saan tehdä yhden postauksen, jotta mun blogi ei kuole traagiseen postauskatoon. Viikolla pyrin tekemään laittoman suuren määrän DIY-juttuja, ja toivon sanoinkuvaamattoman suuresti, että tuottavan ja elämäntäyteisen tietokoneettoman viikon jälkeen mulla ois kasa valmiita DIY-tekeleitä postattavaksi. Siihen asti lyhyet hyvästit!

6 kommenttia:

  1. Toi on itse asiassa tosi helppo haaste, koska siitä tulee nopeesti niin paljon parempi olo :D Ja ei postaustaukoja tarvi pelätä. Onnea koitokseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans toivon sitä, että se helpottuu parin päivän päästä! Oon pitäny mielettömän monta kahen päivän konelakkoo, sillon ainoot vaikeudet on just ollu illat, mä ku oon sellane tyyppi et valvon aamuyöhön arkiöinäki ja on tosi paha keksii tekemistä jossei oo konetta tai ihmisiä keille jutella :-D Mut kiitos paljon tsempistä, toivotaan parasta! :-)

      Poista
  2. Hei tsemppii tähän! :D Pitäs itel pitää joku vastaava joskus kyllä. Jos et keksi muuta tekemistä, nii lähe vaikka vaan käveleen ulos, ku ainaki täällä on ollu nyt tosi kivat ilmat ja aurinkoki paistanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo lenkkeilyy on kyl TO DO -listalla ja paljon, ehkä just ulkona olemisella oppis arvostamaan tota tietokoneetonta aikaa :-) Ja kiiitos tuhannesti tsempistä!♥

      Poista
  3. Olisi haastetta :)
    http://www.bethselisa.blogspot.fi/2013/04/11-kohdan-haaste.html

    VastaaPoista