2013/07/14

♣ Γλυφάδα

Hei, mä oon palannut! Varautukaa nyt läjään maailman turhimpia lomakuvia Kreikasta, tarkemmin Glyfadasta ja Ateenasta. Ei näitä kuvia kuitenkaan mikään ihan mahdoton määrä ole - tällä lomalla keskityin nimittäin ottamaan videoita kuvien sijaan (no okei, on mulla kuviakin reilu tuhat) ja teenkin miljoonien kuvapostausten sijasta pari videoklippiä mun lomasta. Palasin kuitenkin vasta muutamia tunteja sitten Suomeen, joten jätän editoimisen ihan suosiolla muille päiville.
delta12 delta13 delta11 delta3 delta1 delta14 delta15 delta9 delta17 delta10 delta16 delta8 delta2
Taskuvarkaat, kärttysät ja itsekkäät tramin ihmiset, ruokakauppojen vähyys, hiostava kuumuus, kivirannat, liikenteen idiootit, 'welkome' + muut aivoja syövyttävät englantivirheet, hotellihuoneisiin murtautujat, maailman pahin darra, ruokakoomat, etanat. Voi hitto että mä vihasin Kreikkaa ja tätä lomaa.

Paitsi toisaalta... Lämpö, palmut, breezerit, kioskit, avuliaat paikalliset, kissanpennut, tummasilmäset miehet, kattopuutarha, hotelliaamiaiset, halvat hinnat, tramilla liikkuminen, auringonlaskut, slushiet, uudet kokemukset. Vaikka mulla oli ekaa kertaa elämäni aikana ikävä Suomeen, taisin mä sittenkin rakastua tähän maahan.

Mä jätän mun fiilikset tästä lomasta tällä kertaa ihan näin lyhyeen, koska ne videot tulee todellakin puhumaan mun puolesta ja näyttämään mun loman kulkua paljon kuvia ja sanoja paremmin!

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia ja hyvin muokattuja mun mielestä! :) Tykkään!

    VastaaPoista