2013/07/01

♣ We're just trying to find some color in this black and white world.

Perhana! Mun kone on temppuillut lähiaikoina ihan kiitettävästi ja liikaa, se ei yhdistä nettiin ollenkaan. Tää hetki on ainoa hetki neljään vuorokauteen, kun pääsen tällä koneella nettiin. Perjantaina myös lähden Kreikkaan viikoksi, joten (myös riippuen nettiongelmista) pientä postauskatoa on luvassa. Lupaan kuitenkin Kreikan loman jälkeen sähläillä DIY-juttuja ja valokuvia niin jäätävästi, että korvaan tämän pienen hiljaisuuden heinäkuun loppupuolella ilmestyvillä usemmilla postauksilla. Eiks tää oo hyvä diili? Asiasta kolmanteen:

Mä olen asunut koko pienen ikäni Jyväskylässä ja oon aina ollut sitä mieltä, että jos Jyväskylä pitäisi tiivistää neljään väriin, ne olisivat betoninharmaa, oliivinvihreä, tiilenpunainen ja kellertävänvalkoinen. Ei kovin houkuttelevaa, eihän? Mulla on muutenkin ollut aina hirveä asenneongelma Jyväskylää kohtaan, joten lähipäivinä (kun olen viettänyt vuorokaudesta kotonani vain muutamia tunteja ja nekin nukkuen) olen yrittänyt eksyä kotikaupungissani keräillen kameran muistikortille pelkästä omasta uteliaisuudesta Jyväskylän värikkäämpiäkin puolia. Lopuksi vielä päätin vastoin alkuperäistä suunnitelmaa jakaa osan löydöksistäni myös tänne.
mennyt6 mennyt4 mennyt8 mennyt7 mennyt2 mennyt3 mennyt5 Tää oli ihan superturha, mutta myöskin ihan superhauska kesäprojekti - varsinkin, kun mulla ei ole ollut yhtään aikaa tehdä suurempia valokuvaussessioita tai DIY-projekteja tässä viikon aikana. Toivon mukaan saan Kreikan lomalla relattua ja ladattuja akkuja sen verran, että myös edellämainituille riittää aikaa sitten heinäkuun puolivälin jälkeen, jolloin lupaan ja vannon postailevani 70% ahkerammin kuin nykyään. Eikös se niin menekin, että kärsivällisyys palkitaan! Rukoilen ja pyydän siis hieman kärsivällisyyttä, ette kuitenkaan ole minusta lopullisesti eroon pääsemässä.

8 kommenttia:

  1. AIvan ihania kuvia, ja ihana kun yrität oikein löytää värikkäitä puolia kotikaupungistasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos! :-) Ja jep, aattelin et vihdoin ois aika kattoo tätä kaupunkia vähän eri näkökulmasta ja välillä tulikin ihan wtf-olo esim. noi junien ihmeen vihreet ja turkoosit palkit huomatessa, mietin oikeesti pitkään et miten en oo IKINÄ ennen huomannut niitä vaikka pari vuotta sitten kävelinkin niiden ohi joka päivä kouluun :-Dd

      Poista
  2. Wau, ihan uskomattoman hyviä kuvia! :) Ihania värejä ja ihania tunnelmia!

    VastaaPoista
  3. Hei vähän siistiä löytää uusia puolia paikasta, jossa on ikuisuuden asuunu. Tai just sillee et tutkii sen yleisimmän reitin mitä kulkee kotio ja löytää jotain uutta :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä!! :-D Tuntu ihan et käveli noita tuttuja katuja ekan kerran ikinä oikeesti silmät auki! Ja tyylii ton alimman kuvan värikkään kiveysjutunkin huomasin, kun menin istumaan ton kohdalle yhdelle penkille. Ehdin istuu siinä jotain 10 minuuttia ennenkuin tajusin, että HETKONEN, tässähän on värejä! Ja mikä pahinta, mä asun ehkä 50 metrin päässä tota mestaa ja oon ollu tossa istumassa tuhat sata kertaa :-Dd

      Poista