2014/04/23

♣ Let’s set the world on fire, we can burn brighter than the sun

On tunnettu tosiasia, että suurimpia itsensä kadottamisen hetkiä kokee silloin, kun täytyy vastata pyyntöön "kerro jotain itsestäsi". Mulle kuitenkin sitäkin hankalampaa on kuvailla mun blogia - millä sanoin tiivistää tämä DIYn ja satunnaisen fiilistelyn, matkailupostausten ja inspiraation välille kasattu kokonaisuus, johon olen niin tyytymätön ja silti niin rakastunut?

Oli miten oli, fiilistelypostauksia en ikinä halua ikinä jättää postausten kirjosta pois, vaikka ne pitkään kateissa ovatkin olleet. Viime lauantaina tapahtui kuitenkin jotain niinsanotusti suurta ja ihmeellistä: pidimme kavereiden kanssa kesän avajaiset (jep, 19.4 on jo kesä). Notski, makkaraa, vaahtokarkkeja ja kohtuudella alkoholia, mahtava seura ja lämmin sää - eihän sitä tunnelmaa voinut jättää taltioimatta videolle. Tässäpä siis pitkästä aikaa vaihtelua mun pitkään jatkuneelle DIY-postausputkelle.

Kesä. Se jos joku on fiilistelyn arvoinen asia.

4 kommenttia:

  1. ihana video ♥ siitä välitty kyllä tunnelma hyvin :') ♥

    VastaaPoista
  2. Ompas kiva video, tämmösiä lisää :) Ja sit haluisin samal kysyy, et onks sul instagramia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos! Videoita on tosiaan tulossa kyl lähiaikoina lisää, ens viikolla tulee yks, piakkoin kesäfiilistelyvideo ja sit lähenkin Mallorcalle ja sieltäkin tulee varmaan kaks reissuvideoo :-) Ja harmillisesti mulla ei oo instagramia!

      Poista