2014/05/04

♣ Watercolor days.

Oon aina jotenkin ihmetellyt sitä, miksi lahjapaketteihin tarrataan niitä poroin ja joulupukein koristeltuja järkyttäviä tarroja, joihin saa kirjoittaa lahjan saajan nimen, kun maailmassa on olemassa myös kauniita lahjatageja. Olen pienen ikuisuuden verran halunnut taiteilla omia lahjatagejani kaikissa malleissa ja sateenkaaren väreissä, mutta jotenkin ne ovat aina jääneet tarpeettomaksi lisäksi. Vesiväri-innostuksissani halusin kuitenkin vihdoin testata valkoisen vahaliidun käyttäytymistä vesivärin alla, joten oli aika luoda ensimmäiset lahjatagini.
tags1 tags2 tags3
Valkoisen vahaliidun kauneus piilee siinä, ettei vesiväri tartu sille alueelle, mihin sillä on piirretty. Parilla vesivärikerroksella (itse käytin vain yhtä) kontrastinkin saa suuremmaksi, jotta valkoinen teksti näkyy selkeämmin. Ihan äärettömän söpö tapahan tämä kuitenkin on koristella niin lahjatagit kuin kortit ja lähestulkoon kaikki paperia ja vesivärejä vaativat teokset.
tags4

4 kommenttia:

  1. Vahaliidun asian ajaa myös valkoinen kynttilä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin loogista mut en ois kyllä ikinä ite tullut ajatelleeks, kiitos vinkistä! :)

      Poista
  2. noistahan tuli tosi kivan näkösiä :) miten aina keksitkin noita ideoita? sun blogi on niin inspiroiva :-D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää kiitos :)! Hahah en mä itekään ihan tiedä mistä näitä ideoita riittää, jotkut on kai hyviä numeroiden kanssa ja jotkut muistamisen kanssa, mä taas oon hyvä tällasen pikkutilpehöörin kanssa :-Dd

      Poista