2013/01/27

♣ Whenever I get sad, I stop being sad and start being awesome.

Mun ensimmäinen kolminumeroinen postaus, jee! Tän upean saavutuksen myötä halusin taas vähän korostaa sitä, mikä on pohjana mun koko blogille - onnellisuutta. Keräsin siis parin päivän aikana pieniä onnellisuuden arvoisia asioita kameran muistikortille ja kokosin niistä tällaisen pienen listan mua piristävistä asioista. Ja ei, lista ei sisällä peruskamaa kuten kaverit, musiikki ja kesä.
happy4 happy6
happy7 happy5 happy9 happy11 happy10 happy8 happy12 happy13 happy14
Päästin vanhuksen kassajonossa mun ohi ja mua hymyilytti sen hymy loppupäivän ajan. Oon miettinyt pipefestiä ihan hirveästi ja tajunnut, että seuraavan vuoden pipefestiin on enää puoli vuotta jäljellä. Oon käynyt lenkeillä mun koiran kanssa, joka on niin hölmö, että se kantaa aina suussa hirveitä lumipalloja sisälle. Jopa nämä alimman kuvan unelmakengät, joihin mulla ei tule ikimaailmassa olemaan varaa, tekevät mut onnelliseksi. Kai tää on sitä pienestä iloitsemista?

11 kommenttia:

  1. ÄLYTTÖMÄN UPEE POSTAUS! (:(:
    oon miettiny sitä samaa, et miten saa tekstit samanlevysiks ku kuvat.. lataan flickrin kautta, nii menee tämmösiks http://step-closer-to-the-moment.blogspot.fi/2013/01/little-reasons-to-smile.html ton eron huomaa niin selvästi tossa.. :/ Ärsyttää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja sen haluaisin tietää kans, et miten oot saanu sun kuvien noi varjostusreunat tai noi noin haaleiks :O mulla seki näkyy selvästi... saiskohan niitä mitenkään pois? :D

      Poista
    2. Kiitos Nelli!♥
      Mä ainakin poistin noi kuvien kehykset jollain täntyylisellä ohjeella: http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/kuvien-kehysten-navigointi-palkin.html ...Muistaakseni.
      Ja joo, tää bloggaaminen on ulkoasusäätöjensä kanssa jotenkin niin hermoja raastavaa, ku tuntuu, ettei mikään mee niinku pitäis :-D Mut toivottavasti saat jotenkin sumplittuu sun omaa ulkoasuu omaa silmää miellyttäväks! :-)

      Poista
    3. Aivan, kehykset, se oli se sana! :D Kiitti tosta, pitää kokeilla :) kerrothan jos löyät ohjeet toho tekstikentänleveys ongelmaan :D

      Poista
    4. Eipä mitää, ja joo kerron! :-)

      Poista
  2. Mahtava postaus! ♥
    Tarvitsin muistutuksen positiivisen asenteen tärkeydestä kipeämmin kuin pitkään aikaan. Kiitos!
    Kauniita kuvia ja ihania pieniä juttuja, joista hävettävän usein unohtaa olla kiitollinen.

    PS: Jospa sitä joku päivä olisi varaa laatukameraan... Miekin haluan ottaa tämmöisiä ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, tällasta palautetta on ihan mahtavaa kuulla. Jos tää kommentti ois tullut pari tuntia aiemmin, ois itse tää kommentti päässyt postauksen onnellisuuslistaan. Kiitos mielettömästi!♥
      Ja hei, ei mullakaan oo mitään superkameraa :-) Luonnonvalo, kärsivällisyys ja kuvanmuokkaus tekee ihmeitä!

      Poista
  3. Mikä on tuo ihana banaanijäätelösiirappimäiske? :3

    Ps. Ihana koiru<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vaniljajäätelöö uunibanaanilla ja kinuskikastikkeella, oijoi :-) Ja jep, se on ihana!♥

      Poista