2014/05/18

♣ Drops of ink

Ensimmäisten kirjoitusten aikaan, kun oli vasta sumuista haaveilua tulla joskus ylioppilaaksi, inspiroiduin yhtäkkiä kirjekuorien osoitteiden koristeellisesta kirjoittelusta. Tein siitä postauksen <, jossa vannoin, että vaikka työ on ranteitakuluttavaa sekä hermojaraastavaa, niin lähettäisin yhtä nätillä tavalla jokaikisen ylioppilasjuhlakutsunkin. Ja niinhän minä tein - äskettäin sain mun parin E:n, muutaman M:n sekä yhden C:n kirjoitusrivistön ja pääsin vihdoin lykkäämään nämä kolmekymmentä kutsua postiin, jotka kaikki oli kirjailtu eri tavoin. Tässäpä mun lempparit.
inkE inkD inkC inkA inkB Ja aivan kuin mulla muka tulisi jossain vaiheessa raja vastaan ja pystyisin lopettaa omien ranteideni ja hermojeni kiusaamisen, oli mun pakko lisätä vielä ekstrajuttujakin. Kultainen on nykyään mun lempiväri (joojoo ei se oo oikea väri mut mun lempiväri silti) ja kultahuumassani rajasin jokaikisen kirjekuoren viivaimen ja kultatussin avulla kultareunuksiseksi. Tää oli itse asiassa ihan äärettömän kiva lisä ja saa kirjeet kyllä erottumaan ja tuntumaan hieman juhlallisimmilta kaikkien laskujen ja lehtien välissä.
ink7 inkF Mikä oli teidän lemppari?

4 kommenttia:

  1. Omat suosikit oli ylin ja sitten tuo Kati Ilomäen kuori! :') Ja tosi ihana tuo kultareunus, harmi ettei voi enää omissa kutsuissa hyödyntää, kun ne on lähetetty jo vuosi sitten :D Onnea vielä hyvinmenneistä kirjoituksista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo seuraavissa kutsuissa tai kiitoskorteissa sitten :-D! Mut kiiitos paljon :-)

      Poista